Stare de nervozitate la Twitter. Elon Musk amână lansarea noului sistem de autentificare

Stare de nervozitate la Twitter. Elon Musk amână lansarea noului sistem de autentificare Sursă: Twitter

Elon Musk a anunțat că lansarea noului sistem de autentificare a conturilor pe Twitter, care consta într-un abonament plătit, va fi amânată fără a avansa o nouă dată.

Elon Musk vine cu noi informații în ceea ce privește modul de funcționare pe Twitter, şi spune: „Noua lansare a Blue Verified este amânată până când va exista o mai mare încredere în stoparea furtului de identitate”, a scris noul șef al rețelei de socializare pe Twitter.

„Probabil va fi o culoare diferită pentru companii faţă de cea pentru indivizi”, a mai anunțat miliardarul.

Un abonament cu 8 USD pe lună

Elon Musk a anunţat săptămâna trecută că acest nou sistem de autentificare urma să fie lansat pe 29 noiembrie. Abonamentul, destinat tuturor utilizatorilor de Twitter pentru suma de 8 dolari pe lună, făcea partea din marile proiecte ale miliardarului de origine sud-africană după ce acesta a cumpărat reţeaua de socializare la sfârşitul lunii octombrie.

Ne puteți urmări și pe Google News

O primă activare a serviciului la începutul lunii noiembrie, implementată doar pe iPhone-uri, a provocat un adevărat haos pe reţea, după apariţia unui număr mare de conturi false, administrate de persoane care pretindeau că erau celebrităţi sau diverse companii cunoscute.

Noul sistem a fost atunci suspendat. În paralel, Twitter a promovat folosirea unei embleme gri, „Oficial”, pentru desemnarea conturilor notorii.

Elon Musk a decis să o suprime însă chiar în ziua lansării sale, înainte ca directoarea departamentului „Produse în dezvoltare” din cadrul Twitter să intervină şi să explice faptul că acea emblemă va fi rezervată, într-o primă perioadă, guvernelor şi organizaţiilor.

Scurgeri de informații către agenți de publicitate

Înainte ca Twitter să fie cumpărat de Elon Musk, platforma online propunea un serviciu gratuit de verificare a identităţii pentru organizaţii şi personalităţi şi, pe de altă parte, un abonament cu plată care includea opţiuni suplimentare.

Sistemul cu plată pe care doreşte să îl lanseze patronul Tesla şi SpaceX are obiectivul de a diversifica sursele de venituri ale companiei Twitter, a cărei sănătate financiară depinde în mare parte de încasările din publicitate.

După finalizarea achiziţiei, mai multe companii, inclusiv grupurile Volkswagen, General Motors şi General Mills, au anunţat că îşi suspendă cheltuielile publicitare pe Twitter, relatează guardian.