Un incident neplăcut a avut loc în Brăila. Un șofer de autobuz și-a evacuat pasagerii din cauza unui bebeluș care plângea.
Șoferul nesimțit, angajat al Braicar
Potrivit unor martori, șoferul, angajat al Braicar, operatorul de transport public, nu a suportat zgomotul și a oprit autobuzul în mijlocul traseului.
El le-a cerut tuturor pasagerilor să coboare, spunând că nu poate continua cursa.
„Din cauza gălăgiei nu-mi pot continua traseul. Voi opri aici autobuzul. Vă rog să coborâți”, le-ar fi spus șoferul Braicar călătorilor.
Șoferul i-a lăsat pe pasageri dați jos din autobuz în frig
Chiar și după ce mama cu bebelușul a coborât, șoferul nu și-a schimbat decizia și a stins luminile autobuzului. El a coborât și el și a plecat, lăsând oamenii în frig și fără mijloc de transport.
Cazul a fost relatat de publicația debraila.ro, care a citat un martor ocular. Acesta a spus că șoferul a fost foarte nervos și nepoliticos cu călătorii. El a mai spus că oamenii au fost nevoiți să aștepte alt autobuz sau să meargă pe jos.
„A oprit autobuzul și a lăsat zeci de călători în frig pentru că l-a deranjat că un copil mic plângea. Chiar dacă a coborât femeia cu bebelușul, șoferul a spus că nu mai continuă cursa și pleacă acasă, lăsând toți călătorii în frig, închizând chiar și becurile autobuzului”, a relatat un martor pentru Știripesurse.
Autobuz de la Braicar - Sursa Foto: Braicar
Cum procedezi dacă călătoria ta în autobuz a fost anulată sau întreruptă?
Potrivit Drepturile pasagerilor - Your Europe (europa.eu), dacă călătoria cu autobuzul/autocarul pe care l-ați rezervat este amânat sau anulat, societatea de transport cu autobuzul/autocarul sau operatorul terminalului trebuie să vă informeze în legătură cu situația de îndată ce este posibil, nu mai târziu de 30 de minute după ora de plecare prevăzută.
În cazul în care călătoria (de 250 km sau mai mult) cu autocarul/autobuzul este anulată din cauza suprarezervării sau din motive operaționale, societatea de transport trebuie să vă ofere posibilitatea de a alege între:
- rambursarea prețului biletului și, dacă este necesar, transport gratuit către punctul de plecare, în cel mai scurt timp posibil (dacă întârzierea vă împiedică să vă îndepliniți scopul călătoriei;
- continuarea călătoriei sau redirecționarea către destinația finală în condiții comparabile, fără costuri suplimentare și cu prima ocazie;