Realizatorii emisiunii de pe TVR 2 îşi doresc ca discuţia despre brand să fie pe înţelesul tuturor telespectatorilor. Fascinaţia şi ura pentru anumite branduri – de persoane, de oraş, de ţară – sunt explicate de Aneta Bogdan, managing partner Brandient, şi de arhitectul Doru Frolu reprezentant al DC Communication.

Dobrovolschi explică şi cum a ajuns „Dobro” un brand. „Cu siguranţă, sinceritatea este una dintre cheile oricărui brand. Ceea ce a contat, cred eu, este faptul că am fost mereu foarte sincer şi că am vorbit şi vorbesc relaxat despre mine”, spune prezentatorul TV.

După ce a practicat sporturi extreme, a încercat să afle când e sfârşitul lumii şi a prezentat o emisiune filmată integral cu telefonul mobil, Mihai Dobrovolschi devine în emisunea de mâine regizorul şi actorul unor pseudoreclame la soare, iarbă sau aer. Emisuinea "Dobro urban" este difuzată în fiecare joi pe TVR 2 şi începe la ora 23.00.