Schimbarea la fata a UPC

Schimbarea la fata a UPC

Compania vrea sa se impuna pe piata furnizorilor de internet, telefonie si televiziune prin pachete avantajoase si investitii in infrastructura.

Anul acesta, UPC va investi peste 40 de milioane de euro pentru modernizarea retelei de comunicatii si introducerea unui sistem unic de facturare pentru toata tara, a spus directorul general al companiei, Richard Anderson.

Astfel, operatorul va avea la sfarsitul acestui an doua call-centeruri, cu numar unic pentru toata tara. „In 2006, rata de raspuns in call-center la apelurile clientilor UPC se situa la 50%. Ea a urcat la 80% in prezent. (...) Cu toate acestea procentul este destul de scazut si dorim sa ne apropiem de 100%”, a adaugat Anderson.

Pachete noi Tot ieri a fost anuntata si lansarea noilor pachete Familia si Activ. Primul costa 50 de lei si include minute de telefonie nelimitate in toate retelele de telefonie fixa nationale, in afara orelor de varf si internet cu viteza de 1 Mbps. Pachetul Activ costa 80 de lei si include minute nelimitate in toate retelele de telefonie fixa precum si internet cu viteza de 4 Mbps. Cele doua oferte sunt valabile pentru clientii UPC de televiziune, la incheierea unui abonament pe un an.

Batalia pe „3 in 1” UPC Romania este parte a Liberty Global Inc. si are peste 1,5 milioane de clienti, dintre care 65.000 folosesc serviciile de telefonie oferite de companie. Ceilalti doi mari jucatori pe piata autohtona a serviciilor ce includ televiziune, telefonie si internet sunt Romtelecom si RCS&RDS. Fiecare dintre cele trei companii vine cu servicii atractive.

Principalele mutari facute de Romtelecom sunt introducerea abonamentului Confort Nelimitat care costa 37 de lei pe luna (fara TVA) si include convorbiri nelimitate in retea, precum si reducerea cu 50% a tarifelor la internet in banda larga (ClickNet). Romtelecom are peste 3,5 milioane de clienti de telefonie fixa, aproximativ 200.000 de clienti ai serviciului de televiziune Dolce si peste 150.000 de abonati la serviciul de internet ClickNet.

Cel mai popular abonament de la RDS este cel de 9 dolari (fara TVA) ce include televiziune si internet, precum si telefonie gratuita. RCS&RDS deserveste peste 200.000 de clienti la serviciile de internet, 550.000 la serviciile de telefonie si aproximativ 510.000 la serviciile de televiziune.

Ne puteți urmări și pe Google News