RFI România lansează o platformă multimedia pentru a marca 30 de ani de la prima emisie în limba română

RFI România lansează o platformă multimedia pentru a marca 30 de ani de la prima emisie în limba română

RFI România, filiala în limba română a Radio France Internationale, celebrează 30 de ani pe 26 noiembrie.

Cu această ocazie, redacția lansează o platformă multimedia, generatia30.rfi.ro, care își propune să revină asupra momentelor cheie din istoria sa, să analizeze modul în care valorile europene și francofone s-au afirmat în România ultimelor 3 decenii, dar și să privească spre următorii 30 de ani.

Pe aceasta platformă găsiți:

- Analize și interviuri politice, culturale și societale realizate de jurnaliștii redacției și de corespondenții naționali și internaționali despre evoluția României în ultimele 3 decenii și despre următorii ani

Ne puteți urmări și pe Google News

- Interviuri video cu personalități din generații diferite, care răspund de la distanță la aceleași întrebări despre Franța, România și RFI România

- Momente radiofonice memorabile (reportaje, interviuri, video, etc.), cronologie, galerii foto, chestionare

Conținutul este disponibil pe platforma generatia30.rfi.ro și pe rețelele sociale ale RFI România.

Începând cu 12 noiembrie, RFI România difuzează programe speciale la radio, iar redacția în limba franceză a RFI va marca acest moment într-o ediție specială a emisiunii „ L’atelier des médias ”.

Despre RFI România

De peste 30 de ani, RFI România, filială a France Médias Monde, transmite 24/7 programe în română şi în franceză consacrate actualităţii, culturii şi francofoniei. Cu o echipă de 25 de persoane la Bucureşti, doi jurnalişti la Paris și o rețea de corespondenți, RFI România difuzează zilnic 13 ore de programe proprii.

Postul emite în FM la Bucureşti, Cluj, Craiova, Iaşi, Sibiu, Timișoara și la Chișinău. Alte 50 de posturi de radio din ţară preiau o parte din programele de actualităţi.

În orașele unde emite, RFI România este ascultat săptămânal de aproape 10% din populație , iar audiența pe canalele digitale depășește 1 milion de vizite lunar.