Noul model familial francez a crescut în dimensiuni şi calitate.
Kangoo nu e nici break, nici monovolum, dar poate fi o ţintă rezonabilă pentru cei care caută un model încăpător, fără ifose, cu care să îşi transporte familia. Sau pentru patronii companiilor de taximetrie, care pun preţ pe confortul oferit clienţilor. De marţi, a doua generaţie a modelului Renault cu nume simpatic e disponibilă şi în România, la preţuri care încep de la 12.495 de euro cu TVA inclusă.
Departe de a fi o apariţie după care să întorci capul - doar este, la bază, un model utilitar -, Kangoo se doreşte mai destoinic ca niciodată. În primul rând, mizează pe faptul că a fost construit pe platforma tehnică a lui Scenic, un monovolum în adevăratul sens al cuvântului. Apoi, graţie lungimii sporite cu 18 centimetri, oferă cinci locuri confortabile şi un portbagaj gigantic, de 660 de litri. Nu în ultimul rând, ambianţa interioară a făcut un pas în direcţia bună.
Sunt disponibile trei versiuni ale motorului diesel de 1.5 dCi (cu 70, 85 sau 105 cai-putere) şi două echipări, Authentique şi Expression. Dotările de serie includ: airbag şofer, ABS, geamuri faţă electrice, închidere centralizată, volan reglabil pe înălţime.
Versiunea utilitară
Alături de versiunea destinată pasagerilor, Renault a adus şi noua variantă utilitară a lui Kangoo. Botezată Express, aceasta se laudă cu creşterea volumului util la 3,5 metri cubi (un plus de 0,5 metri cubi faţă de generaţia anterioară). Gama de motorizări este formată din aceleaşi trei versiuni ale unităţii diesel 1.5 dCi. Există tot două echipări, denumite însă Generic şi Confort, cu dotări minime, dar cu destule opţionale. Kangoo Express are preţuri care pornesc de la 11.305 euro cu TVA.