În urma blocajelor care au paralizat principalele artere ale Bucureştiului încă de la începutul acestei săptă mâni, Poliţia Rutieră le face recomandă ri importante şoferilor şi pietonilor, pentru rezolvarea ambuteiajelor. Comisarul-şef Constantin Stroescu propune conducătorilor auto câteva măsuri radicale, în perioada lucrărilor de pe carosabil. Astfel, pentru distanţe mai scurte, şoferii sunt sfătuiţi să renunţe la autovehicule şi să se deplaseze pe jos sau să apeleze la transportul în comun. O altă soluţie ar fi şi mersul pe bicicletă.

Pentru persoanele care au drum comun, Stroescu propune deplasarea cu acelaşi autovehicul, fapt care ar reduce atât numărul maşinilor din trafic, cât şi cheltuielile de transport.

Atenţie, şoferi!

Pentru fluidizarea traficului bucureştean, şoferii trebuie să respecte următoarele reguli de circulaţie:

> nu depăşiţi coloana de autovehicule oprite la semafor;
> nu claxonaţi inutil;
> aşteptaţi indicaţiile agenţilor de circulaţ ie acolo unde aceştia sunt prezenţi;
> nu lăsaţi maşinile în locurile în care este interzisă parcarea;
> în cazul în care mergeţi pe şinele de tramvai, nu ocoliţi refugiul prin partea stângă.

Grijă mare, pietoni!

Accidentele de circulaţie produse anul trecut au fost cauzate în proporţie de peste 48 la sută de pietoni. Astfel, pentru o mai bună organizare a traficului, trebuie să respectaţi câteva reguli:

> traversaţi numai prin locurile indicate;
> nu traversaţi prin faţa sau spatele mijloacelor de transport în comun fără să vă asiguraţi;
> aşteptaţi sosirea în staţie a tramvaielor ori autobuzelor pe trotuar sau pe refugii;
> fiţi precauţi chiar şi atunci când traversaţi prin locurile regulamentare

DE OCOLIT

Intersecţii cu semafoarele defecte

> Strada Slătaru Turda cu Şoseaua Viilor
> Bulevardul Ghencea cu strada Braşov
> Bulevardul Carol cu Calea Moşilor
> Şoseaua Mihai Bravu cu strada Vatra Luminoasă
> Calea Griviţei cu Calea Buzeşti
> Strada Delea Veche cu Calea Lahovari
> Strada Delea Nouă cu strada Matei Basarab
> Şoseaua Progresului cu strada Năsăud