Plicuri poștale cu avertismente anti-COVID, două broșuri și mai mulți urmăritori pe Facebook sunt parte din realizările cu care se laudă ministrul Sănătății. Vlad Voiculescu a făcut public raportul înaintat premierului Florin Cîțu. Este vorba despre documentul care prezintă activitatea pe care o conduce în vederea combaterii pandemiei Covid-19.

Premierul Florin Cîțu i-a cerut ministrului Sănătății, Vlad Voiculescu, să prezinte un raport privind măsurile luate de Ministerul Sănătății în vederea pregătirii sistemului de sănătate pentru valul al treilea al pandemiei. De asemenea, Florin Cîțu i-a cerut ministrului să comunice săptămânal cu opinia publică, prin conferințe de presă.

Printre realizările lui Vlad Voiculescu se numără tipărirea unor plicuri poștale cu mesajul „Om cu om, oprim pandemia”, întocmirea unei broșuri cu întrebări și răspunsuri despre vaccinare și un ghid de comunicare cu privire la vaccinare. Tot la realizări, ministrul a trecut și creșterea numărului de urmăritori pe pagina de Facebook a Ministerului.

Realizările lui Vlad Voiculescu la trei luni

Ministrul și-a prezentat realizările, din raportul înaintat premierului, într-un mesaj pe pagina de Facebook a Ministerului Sănătății.

„Ministrul Sănătății, Vlad Voiculescu, a prezentat ieri în ședința de Guvern un raport al măsurilor luate de Ministerul Sănătății în ultimele trei luni pentru combaterea pandemiei COVID-19. Între cele mai importante măsuri se numără:

Dotarea spitalelor pentru combaterea COVID-19.

Creșterea numărului de paturi ATI și paturi de terapie acută.

Creșterea capacității de testare la nivel national.

Adaptarea indicatorilor epidemiologici pentru o imagine reală a evoluției pandemiei”, se arată în mesajul publicat pe Facebook.

Într-una dintre imaginile care însoțesc mesajul este prezentată și Campania «Om cu om oprim pandemia»”. Conform informațiilor prezentate, au fost realizate 7 spoturi video de promovare a vaccinării, o broșură cu întrebări și răspunsuri despre vaccinare, un ghid de comunicare cu privire la vaccinare și plicuri poștale tipărite cu sloganul companiei. Acestea au fost realizate în colaborare cu Poșta Română.

Realizările lui Vlad Voiculescu la trei luni.