Evenimentul Zilei > Social > O femeie a fost obligată să plătească aproape 2.000 de dolari la un restaurant în Mykonos
O femeie a fost obligată să plătească aproape 2.000 de dolari la un restaurant în Mykonos

O femeie a fost obligată să plătească aproape 2.000 de dolari la un restaurant în Mykonos

O femeie a rămas uluită după ce a fost forțată să plătească 1.640 de dolari pentru două feluri de mâncare, salată și pâine la un restaurant grecesc.

Cheryl Lamphere, în vârstă de 43 de ani, se afla în vacanță în Mykonos când a susținut că grupul ei de prieteni au fost induși în eroare să plătească suma exorbitantă. Era cu prietenele ei pe insula greacă când a spus că nu le-a mai rămas decât să plătească prețul uluitor.

Pe 3 mai, grupul s-a plimbat pe plajă în jurul orei 19.30 pentru a căuta un loc nou în care să mănânce, dar au fost grăbiți să intre în restaurantul cu fructe de mare de către un chelner. Cheryl susține că li s-a arătat meniul înainte ca un chelner să se grăbească și să-i forțeze să comande imediat ce s-au așezat. Grupul a comandat o farfurie de calamari, paste de homar, o salată și pâine.

Mama cu doi copii din Seattle a declarat: „Fiecare bărbat din restaurant s-a ridicat și ne-a înconjurat, erau cel puțin cinci, aproape ne-au blocat. A fost o situație foarte, foarte înfricoșătoare pentru că eram șase femei înconjurate de cinci bărbați… Trebuie să adaug, toți erau îmbrăcați în negru. Știi, se mândresc că folosesc ingrediente selecte, dar homarul a fost îngrozitor.”
Prețurile meniului au fost în medie în jur de 32 de dolari și, prin urmare, au decis să comande doar trei feluri de mâncare, deoarece nu le era foarte foame. Au arătat cu degetul și au spus personalului că vor o comandă din fiecare, potrivit Mirror.co.uk.

Reacția proprietarului

Un membru al grupului a cerut să li se arate meniul pe care îl au, dar chelnerul nu l-a lăsat să se uite prea mult pe meniu, fiind presată să ia o decizie rapidă. „Nu ne era foarte foame, așa că am convenit să comandăm doar câteva lucruri pe care să le împărțim”.

Grupul crede că personalul a folosit bariera lingvistică ca o scuză pentru a-i suprataxa pentru mâncarea pe care nu aveau să o termine niciodată. Și TripAdvisor-ul restaurantului este plin de clienți care spun că au fost forțați să intre în restaurant cu aceeași tactică. Proprietarul a răspuns la o recenzie negativă de pe site scriind: „Nu există o țară liberă în lumea occidentală care să ne oblige să explicăm fiecărui client de ce taxăm așa cum o facem”.