Medeea Marinescu, mesaj dur pentru compania Tarom. A fost nevoită să aștepte ore întregi în aeroport
- Emma Cristescu
- 11 aprilie 2023, 12:20
Actrița Medeea Marinescu a răbufnit după ce a aflat că zborul ei va avea întârziere. Aceasta i-a transmis lui Sorin Grindeanu că trebuie să sancționeze compania Tarom pentru a nu își mai bate joc de pasageri pe viitor.
Actrița Medeea Marinescu a povestit că zborul ei Tarom a avut întârziere și că a fost nevoită să aștepte ore întregi. Ea mai declarat că nu a avut nici măcar de unde să își cumpere o apă și că nimeni nu a rezolvat nimic. Aceasta consideră că ministrul Sorin Grindeanu trebuie să aplice măsuri dure pentru companiile aeriene.
„TAROM!!!! O mizerie ce ați făcut în această seară!!! Să ne țineți prizonieri într-o sală de așteptare, anunțând că aveți întârziere o oră ( hahaha, mințind cu nerușinare, dar sunt deja obișnuită, e o practică la voi chestia asta), ne îmbarcați după două ore și jumătate de la Cluj și când, în sfârșit ne gândim că vom ajunge la București, ne anunțați ÎN AVION că trecem și pe la Baia Mare, unde vom sta cam douăzeci de minute( sunt aici acum, o să măsor și minutele astea!) CUM VĂ PERMITEȚI SĂ VĂ BATEȚI JOC DE NOI?? Nu ați anunțat nimic( pardon, pasagerul inocent de lângă mine îmi spune că “la lounge” i-au anunțat că merg în excursie la Baia Mare, însă pe noi, amărâții care n-am apucat un loc în față, la “ lounge”,nu ne-a anunțat nimeni, nu am avut de unde să ne cumpărăm o apă, pentru că micul băruleț s-a închis la ora 19).
Așadar, sper să ajung dupa miezul nopții în București și voi face o plângere oficială. Sper să fiți trași la răspundere. Domnule Sorin Grindeanu, ce facem cu Tarom? cum rezolvăm gravele probleme? Sau nu contează, merge și așa. Că oricum n-ai altă companie cu care să poți zbura de la Cluj la București. Sau de la Timișoara , sau Iași…Să vă fie rușine!”, a scris actrița pe Facebook.
Mirela Vaida, mesaj dur pentru companiile aeriene
Ieri, și prezentatoarea Mirela Vaida s-a confruntat cu o problemă asemănătoare. Vedeta trebuia să zboare din Italia spre București și a aflat că zborul său are întârziere de peste 5 ore. Ea declarat că nimeni nu i-a dat explicații și că a fost nevoită să aștepte degeaba.
„Dragă companie aeriană, câte ți-aș spune eu azi, dar păcat că e luni și nu vreau să îmi stric starea după ce am petrecut un weekend de poveste în Italia. Deja patru ore de întârziere pentru un a avion care trebuia să plece la 9:10 din Bergamo și care trebuia să ajungă la 12 și un pic în Italia. Eu trebuie să ajung la 16 la emisiunea. Uite că nu pot. Nu știe nimeni de ce. Luni dimineață, când e soare și frumos afară stăm cu toții aici. De ce nu ne dă nimeni nicio explicație. Îți bați joc de oameni. Nu eu am ales. Este o companie pe care au ales-o cei care m-au chemat la Verona. Așteptăm niște explicații. Întârziere de 5 ore pentru o banală cursă de două ore.”