Evenimentul Zilei > Monden > Mare surpriză în audiențele TV. Românii au privit cu foarte mare interes această emisiune, care a fost lideră
Mare surpriză în audiențele TV. Românii au privit cu foarte mare interes această emisiune, care a fost lideră

Mare surpriză în audiențele TV. Românii au privit cu foarte mare interes această emisiune, care a fost lideră

PRO TV a fost lider de audiență luni seară, dar în mod neașteptat emisiunea Survivor a fost întrecută de jurnalul de știri de la ora 19.00. Cum se explică acest succes.

Victorie fără probleme pentru PRO TV, luni seară, în lupta pentru audiențele TV. Postul a fost lider cu emisiunea „Survivor”, dar și cu jurnalul de știri de la ora 19.00. Interesant este faptul că știrile au depășit pragul de 2 milioane de telespectatori, mai exact 2.267.000 de telespectatori. În timp ce emisiunea Survivor a adunat în fața micilor ecrane un număr de 1,9 milioane de telespectatori, conform paginademedia.ro.

Românii, extrem de interesați de situația din Ucraina. Știrile PRO TV, privite de peste 2 milioane de telespectatori

Audiența peste medie a știrilor de la ora 19.00 poate fi explicată și de interesul trezit în rândul românilor de evenimentele tensionate din jurul Ucrainei.

Ştirile de la Pro Tv au dominat Observatorul Antenei 1 şi jurnalul celor la Kanal D, clasate tot pe podium, dar cu cifre de două-trei ori mai mici.

Antena 1 şi Kanal D au urmat pe podium şi în restul serii, pe intervalul Survivor, de la 20.30 la 23.30. Dacă la nivel naţional Kanal D a strâns mai mulţi telespectatori, cu serialul Fiica Ambasadorului, la oraşe, în targetul 21-54 de ani, Antena 1 a ocupat locul doi, cu emisiunea Poftiţi pe la noi.

Iată, conform sursei citate, audiențele de luni, pe intervalul Știrilor PRO TV de la ora 19.00

Pe Naţional. Jurnalul de ştiri de la Pro TV a înregistrat o audienţă mai mare chiar şi decât a emisiunii Survivor, care a urmat în programul televiziunii. Astfel, la nivel naţional, ştirile au avut 2.267.000 de telespectatori, în timp ce Survivor a avut 1.867.000.

Pe locul doi, în intervalul 19.00-20.30, s-a clasat Observatorul de la Antena 1, având aproape jumătate din audienţa Pro TV, mai exact 1.260.000 de persoane. Următorul în ierarhie a fost programul de ştiri de la Kanal D, ce a strâns un public de sub un milion de români (885.000).

În Urban. Şi în mediul urban ştirile Pro TV au condus și asta pentru că au avut de două ori mai mulţi telespectatori decât Observatorul difuzat de Antena 1. Astfel, mai bine de 1,1 milioane de români au ales jurnalul de la Pro TV, în timp ce la Antena 1 s-au uitat puţini peste 500.000 de orăşeni. Pe locul trei s-a clasat tot Kanal D, şi la oraşe, cu o audienţă de 302.000 de persoane.

Pe Comercial Urban 21-54. Pro TV a fost prima alegere şi la oraşe, în ceea ce privește populația aflată în targetul 21-54 de ani. Peste 670.000 de români preferat ştirile de la Pro TV, în timp ce de trei ori mai puţini s-au uitat la Observatorul Antenei 1 (206.000 de persoane) şi mult mai puţini la jurnalul Kanal D (93.000)