Renault a decis să nu micşoreze preţurile modelelor din programul Logan şi consideră că acesta reprezintă "o oază de linişte", care va trece cu bine criza, rata de profit a gamei de modele din acest proiect low-cost fiind anul trecut aproape de ţinta fixată, de 6%.
"Logan este un program în sine, independent. Profitabilitatea lui a fost anul trecut foarte aproape de ţinta pe care ne-am propus-o, de 6%. De aceea, vedem în programul Logan o oază de linişte şi credem că va depăşi cu bine criza", a declarat azi directorul operaţional al grupului Renault, Patrick Pelata.
Oficialul grupului francez a spus că modelele din familia Logan sunt competitive pe pieţele în care sunt prezente, amintind Germania şi Franţa.
"Sandero este un exemplu pe piaţa germană, unde competitorii cu maşini mai mici au fost nevoiţi să reducă drastic preţurile pentru a-i putea face concurenţă. Având în vedere aceste aspecte, am decis, împreună cu filialele noastre, să nu scădem preţurile gamei Logan", a explicat Pelata. Veniturile pentru perioada ianuarie-decembrie 2008 au coborât cu 6,17%, la 37,8 miliarde de euro, de la 40,68 miliarde de euro, scrie Mediafax. Profit de patru ori mai mic Producătorul francez a înregistrat astfel anul trecut un profit net de 599 milioane euro, de peste patru ori mai mic comparativ cu nivelul de 2,73 miliarde de euro, înregistrat în anul anterior, ca urmare a crizei economice, potrivit rezultatelor financiare anunţate de grupul francez.
Citiţi şi 9.000 de plecări „voluntare” de la Renault