Ediţia 2010 a multaşteptatului festival de publicitate ADOR s-a încheiat aseară. La finalul evenimentului, Andi Moisescu a chemat pe scenă creativii celei mai bune agenţii de publicitate din România în 2010: Leo Burnett.
"După un an extrem de greu, participare a fost mărişoară. Lucrurile au început să se rafineze şi în România şi am lăsat partea de entertainment în spate. Gala aceasta e valoroasă; dincolo de orice altceva, publicitatea şi-a găsit un scop nobil, să vândă prin creativitate",a declarat Andi Moisescu pentru EVZ. În cadrul competiţiei ADOR 2010 s-au acordat în total 26 de trofee (6 trofee Best of Category şi 20 de trofee ADOR, pe secţiuni). Cele 20 de trofee ADOR au fost câştigate de DRAFTFCB Bucharest, GAV, GREY Bucharest, iLeo Marketing Interactiv, Interactions, Leo Burnett & Target, Mercury 360,; NEXT Advertising,; Propaganda,; Proximity Bucharest, Publicis Romania, Tempo Advertising si Vitrina Advertising. Cele 6 trofee Best of Category au fost obţinute de lucrările: "Bodydresser's 20 minutes of muscles" pentru Pescariu Sports&Spa semnată de DRAFTFCB Bucharest (categoria Media); "Pinnochio" pentru Spitalul Marie Curie semnată de Grey Bucharest (categoria Special best - craft); "Bergenbier Man's Day" pentru Bergenbier semnată de Leo Burnett & Target şi iLeo Marketing Interactiv (categoria Integrated Campaigns); "Box of Memories Annual Report" pentru Salvaţi Delta, semnată de NEXT Advertising (categoria Design); "Don't let workers become your family" pentru Ytong, semnată de Propaganda (categoria TV - spots and campaigns) şi lucrarea "From Work to School" pentru Festival of Trees, semnată de Proximity Bucharest (categoria Social Campaigns - susţinută de Gala Societăţii Civile). Juriul ADOR 2010 a fost format din Guillaume-Ulrich Chifflot - Vice-President & Head of Creation, Leo Burnett, Franta (preşedintele juriului), Armin Jochum - Creative Managing Director, Jung von Matt/Alster, Hamburg, Germania, Dave Bedwood - Creative Partner Lean Mean Fighting Machine, Marea Britanie, Leandro Raposo - General Creative Director, McCann Erickson Madrid, Spania şi Pietro Maestri - Executive Creative Director, JWT Milan, Italia. "Competiţia ADOR din acest an a fost destul de puternică şi interesantă, iar calitatea lucrărilor confirmă că România se află, cu adevărat, pe harta publicităţii internaţionale. Acest lucru se aplică mai ales în cazul lucrărilor de print - impresionante şi cu art-direction desăvârşit care s-a ridicat la înălţimea aşteptărilor. Şi lucrările înscrise în categoria TV sunt promiţătoare pentru acest mediu, chiar dacă mai este, încă, destul de mult de lucru. Însă cea mai bună veste este că oamenii care lucrează în această industrie în România chiar sunt pe drumul spre prima ligă a publicităţii mondiale. Lucrările precum "Man's Day" sunt incredibile şi am convingerea că o să vedem din ce în ce mai mulţi români premiatţi pentru capacitatea de a crea nu doar reclame, ci evenimente sociale care provoacă publicul şi schimbă comportamente prin acţiuni şi evenimente". În acest an, ADOR s-a desfăşurat între 28 şi 30 septembrie şi a cuprins o serie de evenimente, precum Noaptea Agenţiilor, Expozitia ADOR, Expoziţia URSUS Inspiration şi ADOR URSUS After Party. Expoziţia ADOR, ce conţine toate lucrările înscrise în competiţie poate fi vizitată la sediul IAA România (Calea Victoriei, nr. 126) până la mijlocul lunii octombrie, iar expoziţia URSUS Inspiration, ce conţine lucrările creativilor din agenţiile de publicitate rămâne la The Ark până în data de 11 octombrie.