Start-up-ul românesc Clever lansează CleverGo, un agregator de oferte de transport rent-a-car care vine în completarea serviciilor de taxi oferite deja în aplicație. Pentru prima dată în România, utilizatorii vor avea la dispoziție o singură platformă în care vor putea accesa și selecta cele mai bune opțiuni de taxi și rent-a-car din proximitatea lor.

 

Andrei Frunză, General Manager Clever Taxi

„Lansarea CleverGo înseamnă extinderea gamei de servicii oferite de aplicația Clever prin includerea ofertelor de transport tip rent-a-car pentru a satisface mai bine cererea de mobilitate urbană la nivelul orașelor mari. Nevoia pentru acest serviciu a rezultat din analiza datelor de trafic colectate în ultimii ani de Clever și punând în balanță evoluția accelerată a cererii de deplasare a românilor raportată la capacitatea extrem de limitată a serviciilor de transport actuale. În medie, peste 3,5 milioane de comenzi sunt lansate lunar în aplicația Clever”, a explicat Andrei Frunză, General Manager Clever.

Serviciul va fi disponibil în București și Timișoara începând cu această lună. Platforma Clever va continua să colaboreze doar cu șoferi profesioniști, acreditați pentru activități de transport taxi sau rent-a-car. Odată cu lansarea noului serviciu reprezentații Clever și-au exprimat ambiția de a reduce la sub 1 minut timpul de așteptare pentru orice comandă lansată în aplicație.

 

„Începând din ianuarie, aplicația Clever le va oferi utilizatorilor posibilitatea de a alege, în mod transparent, între ofertele transportatorilor de tip taxi sau rent-a-car din proximitatea lor. Vom continua să colaborăm exclusiv cu șoferi autorizați în transportul de persoane pentru a oferi un serviciu legal și sigur.

 

Pentru că știm cât de important este pentru fiecare dintre noi să ajungă la timp – fie acasă, fie alături de cei dragi, fie la serviciu – ambiția noastră este să reducem timpul de așteptare la sub 1 minut pentru fiecare comandă”, a completat Andrei Frunză.

 

Ce beneficii vor avea utilizatorii aplicației Clever începând din ianuarie

 

  • O singură aplicație. Utilizatorii vor avea la dispoziție o singură aplicație de mobilitate urbană ce integrează în premieră în Europa Centrală două servicii de transport (taxi și rent-a-car) oferind într-un mod transparent acces la cel mai mare număr de șoferi autorizați.

Astfel, în cadrul aceleiași platforme, utilizatorii vor introduce o singură dată detaliile despre destinațiile și metodele de plată favorite (în cazul plății cu cardul), preferințele pentru anumiți șoferi și vor afla din același loc de ofertele și promoțiile valabile pentru ambele tipuri de transport urban.

  • O flotă profesionistă. Prin serviciul CleverGo, vom suplimenta numărul de mașini disponibile în aplicația Clever pentru a putea răspunde cererii utilizatorilor.

 

Serviciul CleverGo este oferit exclusiv în parteneriat cu transportatori și șoferi autorizați de servicii de tip rent-a-car, respectând modelul de funcționare al aplicației și filozofia companiei ambele orientate către satisfacerea la cele mai înalte standarde de calitate și securitate a nevoii de transport a clienților.

 

  • Fără tarife dinamice. Transparență. Prețul per km pentru serviciul CleverGo este stabilit de transportatorii autorizați rent-a-car care furnizează aceste servicii. Acesta va afișat pasagerilor în mod transparent în aplicație, înainte de acceptarea cursei.

 

Prețul per km este fix și nu poate suferi modificări în funcție de zi sau oră, oferind astfel utilizatorilor control și predictibilitate din punctul de vedere al costurilor.

 

  • Timp de răspuns minim. Cu ajutorul CleverGo, serviciul de transport de tip rent-a-car, utilizatorii au acum la dispoziție un număr mai mare de șoferi autorizați în platforma Clever, maximizând șansele de a găsi o mașină în cel mai scurt timp. Ambiția Clever este de a reduce timpul de așteptare pentru fiecare comandă la sub 1 minut.

 

Aplicația va funcționa în continuare pe principiul proximității, criteriul principal de alocare a unei comenzi fiind distanța dintre locația șoferului și punctul din care a fost lansată comanda. Pe lângă criteriul de proximitate, aplicația ține cont și de alte elemente precum ratingul șoferului, preferințele clienților, metoda de plată selectată de pasager.

 

  • Metode de plată. Pentru toate cursele, Clever oferă în cadrul aplicației opțiunile de plată cash sau card. Pasagerii pot selecta modalitatea de plată în momentul lansării unei comenzi.

 

  • Siguranță. Clever a dezvoltat mecanisme interne de control al calității serviciilor pe care le intermediază, valabile și pentru serviciul CleverGo. Astfel, utilizatorii pot semnala în timp real orice neregulă legată de cursele efectuate, sesizările fiind imediat preluate și procesate de o echipa de suport activă 24/7. În urma verificărilor, situațiile semnalate pot avea efecte directe asupra șoferilor, aceștia fiind obligați să respecte standardele de calitate ale platformei Clever.

De asemenea, în completarea serviciului de control al calității destinat utilizatorilor, Clever este permanent alături de șoferii colaboratori prin suport telefonic care funcționează 24/7 și un birou dedicat în București. Astfel, șoferii din toată țara care colaborează cu Clever au un partener de încredere la care pot apela oricând pentru orice fel de situație legată de activitatea lor profesională sau alte situații cu care se confruntă în trafic.

 

În 2010 Clever taxi devenea prima aplicație din România care le oferea consumatorilor o platformă unică în care aceștia aveau acces la ofertele companiilor de taxi permițând plata cash a cursei, iar începând cu 2014 și plata direct din aplicație, prin card bancar. În mai puțin de 5 ani de la lansare, Clever a devenit lider de piață pe segmentul aplicațiilor mobile de taxi, având în prezent peste 1 milion de utilizatori și 30.000 de șoferi prezenți în aplicație. În ceea ce privește cursele, peste 3,5 milioane de comenzi sunt lansate în medie în aplicație în fiecare lună, iar valoarea totală a curselor din anul 2018 este de peste 100 de milioane de euro.

 

Te-ar putea interesa și: