Inna s-a orientat! Cine e de fapt iubitul ei? Primul milion a fost mai greu de făcut
- Daniel Magureanu
- 19 august 2020, 13:12
Inna, cea mai apreciată cântăreaţă a României peste hotare, trăieşte o frumoasă poveste de dragoste cu Deliric, care în afară de muzică se ocupă şi de afaceri.
La puţin timp după ce presa tabloidă a scos la suprafaţă relaţia dintre cei doi artişti, Inna a confirmat că se iubeşte cu rapperul Deliric.
Momentan, cei doi păstrează o barieră pe rețelele de socializare, cu toate că 2.8 milioane de fani pe care-i are Inna pe Instagram așteaptă o fotografie cu ei.
Se pare că relaţia dintre Inna şi Deliric are ceva vechime, având în vedere că de mai mult timp existau anumite informaţii cu privire la legătura lor sentimentală.
„Nu obișnuiesc să vorbesc despre viața mea personală și nici el nu a făcut-o până acum. Dar da, suntem împreună!”, a confirmat Inna pentru revista Elle.
Cuplul a plecat recent într-o vacanță rezervată în Portugalia, prilej numai bun pentru a posta diverse fotografii din locurile pe care le vizitează.
Inna a recunoscut că Deliric i-a făcut pozele de pe plajă și l-a etichetat în fotografiile ei. La una dintre ele, cântăreața a scris: „Sunt fericită!”
De cealaltă parte, Deliric a postat de-a lungul timpului fotografii în care apărea o brunetă, dar care, fără excepţie, era pozată întotdeauna numai de la spate.
Acum, fanii celor doi au făcut legătura şi au realizat că favoriţii lor au ascuns destul de mult timp relaţia. Şi au făcut-o foarte bine, din moment ce de abia a aflat şi presa tabloidă despre ea.
Revenind la Deliric, trebuie subliniat că, pe lângă cariera în muzică, el deține și brandul PORC și FACEM Records, o casă de discuri independentă.
Conform propriilor spuse, afacerea lui a crescut de la 3 tricouri vândute în 2011 la 300 de produse și o cifră de afaceri de aproape 1 milion de euro.
Răzvan Eremia, aşa cum îl cheamă pe rapper, a povestit în cadrul Zilelor Biz care au fost primii pași în antreprenoriat:
„Nu m-am înțeles cu casele de discuri pentru că nu îmi place să îmi spună alții ce să fac.
Când am descoperit internetul, la sfârșitul anilor 90, am sesizat o portiță și că pot să dau muzica mea direct oamenilor.
Ne făceam singuri CD-urile și le vindeam pe forumuri. Am ținut cu dinții să fiu independent. Muzica am vândut-o direct noi.
Am învățat de unul singur să fac grafică pentru CD-uri, îmi făceam poze… Și pentru că rapperii trebuiau să aibă blugii foarte largi, când eram copil mi-i făceam singur.
Am rămas cu visul asta de a face hainele tot eu și am făcut un magazin online, să vând hainele mele.
Am pornit cu trei tricouri în 2011 și acum am ajuns undeva le vreo 300 de produse și un business cu o cifră de afaceri de aproape 1 milion de euro.
Eu am mereu o abordare precaută și încerc să-i sperii, ca să înțeleagă în ce se bagă, pentru că uneori nu ești făcut pentru asta. Am făcut Finanțe-Bănci la ASE și știu să fac rapid un calcul de profitabilitate.
Trebuie să te arunci cu capul înainte, să te lași dus de val. În cel mai rău caz e un eșec și trebuie să te înveți cu el”, a spus Deliric conform revistabiz.ro.
Deliric