

„Picioarele femeilor miros de cinci ori mai urât decât ale bărbaților. Dacă nu crezi acest lucru, poți verifica”, a spus postarea acum ștearsă, conform South China Morning Post (SCMP). P&G a distribuit postarea pe 13 martie prin intermediul contului său oficial de pe platforma socială chineză WeChat.
Postarea, care era menită să promoveze o linie de produse parfumate de îngrijire corporală, a stârnit imediat indignare online, mulți utilizatori WeChat spunând că vor boicota compania din cauza postării „sexiste”. Până la momentul ștergerii postării, hashtag-ul „P&G acuzat de insultarea femeilor” de pe platforma chineză Weibo, asemănătoare Twitter, a fost vizualizat de 30 de milioane de ori.
Postarea P&G – prezentată ca o serie de infografice – a susținut, de asemenea, că zonele pieptului femeilor „au cel mai puternic miros”, potrivit Insider. Acesta a adăugat că părul femeilor este de două ori mai murdar decât al bărbaților, deoarece femeile îl spală mai rar și că părul lung al femeilor au mai mulți microbi. P&G a mai susținut în postare că lenjeria pentru femei este mai murdară decât cea pentru bărbați — „chiar și pentru femeile care acordă o atenție deosebită igienei personale”.
Joi, P&G a cerut scuze pe Weibo, menționând că postarea a fost eliminată. „Ne cerem scuze sincer pentru conținutul inadecvat al articolului, care nu a respectat femeile”, a scris firma în chineză. „P&G pledează întotdeauna pentru valori egale, tolerante și respectuoase. Am șters acest articol și am revizuit serios contul”. Compania nu a răspuns imediat solicitării de comentarii a Insider.