Din 2008, întreaga lume s-a schimbat. Industrii întregi s-au reconfigurat, guvernele au fost aruncate într-o nouă realitate, iar nevoile şi comportamentele de astăzi ale consumatorilor sunt cu totul altele. Realitatea anului 2012 este diferită, și ea nu mai poate fi comparată cu cea din 2008.
Acum trei ani, această schimbare profundă în comportamentul consumatorilor ne-a luat pe nepregătite. Am avut nevoie de câteva luni să înțelegem și de doi ani pentru a aplica o nouă strategie. De-abia la finalul anului 2011, când Mobexpert a crescut într-o piață care a continuat să scadă puternic, vedem rezultatele. Strategia noastră se bazează pe două principii, două idei care ne preocupă aproape obsesiv și care ne ghidează deciziile: încercăm să privim tot ceea ce facem din perspectiva clientului și căutăm în permanență noi oportunități de creștere, noi nișe neacoperite. Nu putem accepta stagnarea ca strategie.