EDITORIALUL CAPITAL. Bucuria de a face business

EDITORIALUL CAPITAL. Bucuria de a face business

Într-o economie de piaţă în care diferenţiatorul ultimilor ani a fost preţul, relaţia dintre branduri şi consumatori începe sa fie bazată pe experienţa lor proprie şi a celor din cercul de apropiaţi.

Cei peste 20 de ani de retail modern au reprezentat o evoluţie constantă pentru consumatorul român, pe care îl putem considera deja matur. Atenţia consumatorului se îndreaptă mai degrabă spre serviciile şi experienţa pe care brandul are capacitatea să le ofere, complementar portofoliului de produse. Obiectivul companiilor este câştigarea încrederii clienţilor şi construirea unei relaţii sănătoase şi de lungă durată a brandului cu consumatorul. Acum, obiceiurile de achiziţie ale clienţilor pun tot mai mult accentul pe informare prealabilă/anterioară cumpărării şi pe interacţiunea directă cu produsele şi serviciile unui brand. Citiţi articolul complet pe capital.ro

Ne puteți urmări și pe Google News