Editura Evenimentul si Capital

La Voiculescu nu se vede plagiatul lui Ponta. Nici Agerpres nu dă ştirea pe pagina publică

stan4-4
Autor: | | 109 Comentarii | 2316 Vizualizari

Singurele televiziuni de ştiri care nu au transmis în direct conferinţa de presă a Comisiei de Etică a Universităţii Bucureşti despre plagiatul lucrării de doctorat a lui Victor Ponta au fost Antena 3 şi România TV.

###Toate celelalte canale de ştiri, inclusiv TVR Info, au avut lungi transmisii în direct de la evenimentul petrecut la Universitatea din Bucureşti. Antena 3 a preferat să transmită în schimb o conferinţă de la Ministerul Economiei, iar RTV transmitea alte ştiri. Pe de altă parte, Agerpres a difuzat ştirea despre verdictul Comisiei de Etică a Universităţii doar pe fluxurile pentru abonaţi, la categoria "Educaţie". Pe pagina publică, www.agerpres.ro, ştirea nu apare. Apar în schimb, alte ştiri, cum ar fi că vineri se împlinesc 20 de ani de relaţii diplomatice între România şi Turkmenistan.

ULTIMA ORA. Cu cine STA IN CELULA Radu Mazare!

Pagina 1 din 1





Stirile zilei

Alte articole din categoria: Guvern

Alte articole din categorie

capital.ro
libertatea.ro
rtv.net
fanatik.ro
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
playtech.ro
unica.ro
dcnews.ro
stiridiaspora.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE ŞI