Există alimente care ar putea ajuta la întărirea corpului, dar în cazul în care nu puteți ajunge cu ușurință la aceste alimente, mai ales acum, atunci puteți opta pentru suplimente.

Numărul deceselor în raport cu COVID-19 crește în fiecare zi. În toată lumea, țările implementează o serie de strategii ca răspuns la pandemie. Mulți au murit din cauza complicațiilor aduse de virus. Una dintre cele mai frecvente boli de care mor pacienții cu COVID-19 este cea de insuficienţă respiratorie acută. Alții mor de pneumonie.

Vitamina C are un rol esenţial pentru menţinerea sistemului imunitar puternic

 Medicii au recomandat menținerea sistemului imunitar puternic cu Vitamina C. Deși nu există încă siguranța modalității de combatere a virusului, datele au arătat că cei care au sistem imunitar slab par să fie cei mai expuşi. Ratele de deces în rândul persoanelor în vârstă și al celor care au condiții medicale subiacente au devenit ţintă, notează ibtimes. Vitamina C  susține funcțiile celulare ale organismului şi oferă sprijinul necesar organismului:

-În primul rând, vitamina C ajută la producerea de celule albe din sânge. Aceste celule au rolul de a proteja organismul și pentru a lupta împotriva infecțiilor.

-În al doilea rând, nu încurajează doar producerea acestor celule, dar ajută și la asigurarea funcționării corespunzătoare a acestor celule antiinfecție.

Aşdar, principalul mecaism de apărare al organismului împotriva bolilor este reprezentat de sistemul imunitar, care are capacitatea extraordinară de a identifica și memora potențialii agenți nocivi, pe care apoi îi neutralizează prin intermediul anticorpilor. Fie că este vorba de „inamici” externi (virusuri, bacterii, substanțe toxice) sau interni(compuși endogeni, celule normale sau canceroase), există aceste „arme” de apărare foarte eficiente în distrugerea acestora.

Alte surse de vitamine extrem de necesare în această perioadă sunt:

Vitamina C: ardei gras, legume cu frunze verzi, varză, broccoli, roșii, pătrunjel, kiwi, citrice, capșuni, pepene galben;
Vitamina E: semințe și uleiuri vegetale, fructe oleginoase(nuci, alune), cerearele integrale, avocado, germeni, de grâu, ouă, legume cu frunze verzi;
Vitamina A: produsele animale(ficat, pește, lapte,unt, brânză, ouă), betacarotenul-un precursor al vitaminei A(spanac, broccoli, ardei gras, morcov, dovleac, caise, pepene galben,mango).

Te-ar putea interesa și: