Cine este Pescobar, de la Taverna Racilor. Rețeta de afaceri care i-a adus milioane de euro

Cine este Pescobar, de la Taverna Racilor. Rețeta de afaceri care i-a adus milioane de euro Sursa foto: Facebook- Pescobar

Pescobar este unul dintre cei mai cunoscuți influenceri. Paul Nicolau, pe numele său real, a fost sancționat de ANPC, care i-a închis faimosul restaurant din Parcul Herăstrău.

Pescobar s-a ales cu faimosul restaurant din Parcul Herăstrău închis, în urma unui control în care au fost găsite mai multe nereguli. Printre acestea, produse alimentare cu data limita de consum depășită. Lipsa verificării metrologice a cântarelor utilizate. Prezența insectelor vii (muște) în unitate sau schimbarea stării termice a produselor.

Antrepenorul se laudă că a pornit de jos, iar acum are o afacere care îi aduce milioane de euro. Stilul său extravagant, prezentat pe social media, i-a adus un uriaș capital de imagine. Aşa i-a crescut şi cifra de afaceri.

Lui Pescobar i-a venit ideea afacerii sale de succes în 2013

Acesta își pierduse locul de muncă și căuta idei de afaceri. Totul a pornit de la o idee găsită pe Google. Aşa a început prin a vinde racii în Piața Obor. Iar acum deține un cunoscut restaurant cu specific pescăresc în Herăstrău – Taverna Racilor. Şi, de curând a mai deschis și alte localuri în orașe precum Cluj-Napoca și Timișoara.

Ne puteți urmări și pe Google News

El a început să vândă raci fierți, inclusiv pe pârtia de la Poiana Brașov, iar oamenilor le plăcea produsul său. În 2021 el avea 50 de angajați o cifră de afaceri medie anuală medie de 1,5 – 2 milioane de euro.

Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Sursa foto: Facebook.

În pandemie, lui Paul Nicolau i-a venit altă idee. Să aducă restaurantul acasă la oameni, așa că a înființat o nouă platformă, Fish to Door, unde se pot face și abonamente. Paul Nicolau a avut în 2022 venituri de venituri de 16,5 milioane de lei. Acesta are acum 300 de angajați.

„Am început afacerea cu raci acum 8 ani după un search pe Google: idei de afaceri. A fost extraordinar de greu deoarece totul a început fără bani, iar când faci afaceri fără bani, faci slalom în a găsi soluţii. La început aveam un singur angajat şi anume eu. Vând anual peste 150.000 de porţii de mâncare la restaurant şi în online, prin platforma Fish To Door, şi am încheiat anul cu 22.000 de colete trimise către clienţi”, spunea Pescobar.

Ce prețuri sunt la restaurantul lui

După succesul avut cu Taverna Racilor din Herăstrău, Pescobar a mai deschis și alte restaurante în țară. El mai are un restaurant în Snagov, dar și Oyster Bar Victoriei și o altă tavernă în Timișoara.

Prețurile nu sunt deloc unele mici. Un cocktail este în jur de 38 de lei, dar poate ajunge și la 55 de lei. Un vin de 750 de ml are prețuri cuprinse între 130 și 170 de lei.

„Preţurile sunt, în medie, cu 30-40% mai mici faţă de cele din hipermarket. Clienţii pot opta pentru un abonament lunar de doar 10 lei, care le oferă un discount de 25% la toate achiziţiile din luna în curs.”,  explica antreprenorul.

În ceea ce privește mâncarea, prețurile sunt și aici destul de mari. Pentru o porție de Fritto Misto trebuie să plătești 71 de lei. O porție de creveți pane în sos costă 71 de lei pentru 500 de grame. Unul dintre cele mai scumpe preparate din meniu este caracatiță la gratar cu mix de salată este 95 de lei.