Conexiune rapidă cu metroul. Autobuzul 203 va circula până la Piața Victoriei

Conexiune rapidă cu metroul. Autobuzul 203 va circula până la Piața VictorieiTroleibuz, București. Sursa foto: Arhiva EVZ

Începând de sâmbătă, 3 februarie, traseul autobuzului 203, care asigură legătura între cartierul Greenfield și Piața Presei Libere, va fi extins până la Piața Victoriei, oferind călătorilor posibilitatea de a se conecta direct la rețeaua de metrou, potrivit informațiilor furnizate miercuri de primarul Capitalei, Nicușor Dan.

Nicușor Dan spune că între Piața Presei și Piața Victoriei, autobuzele de pe linia 203 circulă pe o bandă special dedicată transportului public.

Noul traseu al autobuzului 2023, anunțat de Nicușor Dan

Practic, conform anunțului lui Nicușor Dan, traseul se va desfășura după următorul itinerar: plecând din „Cartierul Greenfield”, autobuzul va traversa Strada Drumul Pădurea Mogoșoaia, Aleea Teișani, Șoseaua București-Ploiești, Bulevardul Regele Mihai I al României, Șoseaua Pavel Dimitrievici Kiseleff, ajungând la „Piața Victoriei”.

Întoarcerea se va realiza pe Bulevardul Aviatorilor, Bulevardul Mareșal Constantin Prezan, Bulevardul Regele Mihai I al României, Șoseaua București-Ploiești, Aleea Teișani, pentru a reveni în „Cartierul Greenfield”.

„Este încurajată astfel utilizarea mijloacelor de transport în comun în detrimentul autoturismului personal”, spune Nicușor Dan pe pagina sa de Facebook.

Noile troleibuze Solaris ies pe traseu

Nicușor Dan a comunicat de asemenea că, începând cu data de 3 februarie, troleibuzele Trollino Solaris, de ultimă generație, vor intra în circulație în București.

Acestea vor deservi traseul liniei 61, înlocuind astfel autobuzul de pe traseul liniei 336 între Complexul Comercial Apusului și Piața Rosetti.

Noile troleibuze Solaris ies pe traseu începând cu data de 03 februarie. Acestea vor circula pe linia 61, care va prelua traseul liniei  de autobuz 336 între Complex Comercial Apusului și Piața Rosetti. Astfel, linia de autobuz 336 devine linia de troleibuz 61”, a transmis primarul general al Capitalei.

Linia 61 va funcționa între terminalele „Complex Comercial Apusului” și „Piața Rosetti”, pe traseul: „Complex Comercial Apusului”, Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, Șos. Cotroceni, Bd. Profesor Doctor Gheorghe Marinescu, Bd. Eroii Sanitari, Bd. Mihail Kogălniceanu, Bd. Regina Elisabeta, Bulevardul Carol I, „Piața Rosetti”, cu întoarcere pe Bd. Carol I, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenței, Piața Operei, Bd. Eroii, Bd. Profesor Doctor Gheorghe Marinescu, Șos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, Str. Apusului, terminal „Complex Comercial Apusului”.

Troleibuz

Troleibuz București. Sursa foto: Facebook/ Nicușor Dan

Pe linia 61 vor circula vehicule mixte, susține Nicușor Dan

Primarul a subliniat că troleibuzele Solaris, beneficiind de o autonomie de 20 km pe baterie, vor efectua traseul între stația „Apusului” și capătul de linie „Complex Comercial Apusului”, unde nu există rețea electrică, funcționând astfel independent de aceasta.

În mod temporar, spune Nicușor Dan, linia 61 va fi operată cu vehicule mixte, incluzând atât troleibuze noi, cât și autobuze preluate de pe linia 336.

Nicușor Dan, acuzat că paralizează Bucureștiul. Liberalul Cristian Bușoi a răbufnit

Primarul Capitalei. Sursa foto: Razvan Valcaneantu EEC

Odată cu livrarea celor 100 de troleibuze planificate, acestea vor înlocui gradual autobuzele existente, transformând linia 61 într-o rută exclusivă pentru vehicule nepoluante, spune Nicușor Dan.