Netflix dezvoltă o comunitate prin care filmele și serialele pot fi vizionate înainte de a apărea pe platformă

Netflix dezvoltă o comunitate prin care filmele și serialele pot fi vizionate înainte de a apărea pe platformă Netflix. Sursa foto: dreamstime.com

Wall Street Journal a raportat cum compania intenționează să extindă „Netflix Preview Club” de la peste 2.000 de membri la „zeci de mii” de abonați, la nivel mondial, în 2023. Acest grup de utilizatori poate viziona anumite filme în avans și oferă Netflix feedback despre acel conținut prin diferite sondaje.

Un exemplu este filmul Netflix „Don’t Look Up”, care a devenit mai interesant după ce Netflix a primit feedback că inițial „a părut prea serios”, potrivit WSJ. „Don’t Look Up” a ajuns să fie al doilea cel mai vizionat film de la Netflix și a fost nominalizat la Oscar pentru cel mai bun film.

Clubul de previzualizare 

„Noi, cei de la Netflix, construim o comunitate de membri care să vizioneze și să ofere feedback cu privire la viitoarele filme și seriale care vor apărea pe platformă și am dori să știm dacă sunteți interesat să faceți parte din această comunitate”, era scris în e-mail, potrivit Variety. 

Utilizatorii invitați la „Clubul de previzualizare” nu sunt singurele persoane care văd conținutul de pe Netflix în avans. Angajații au acces la filme și seriale din timp, iar Netflix acordă atenție ratelor de finalizare și altor obiceiuri de vizionare, potrivit WSJ. Doar o mică parte dintre angajații Netflix au terminat „Sandman”, de exemplu, determinând Netflix să facă modificări înainte de a fi lansat pe platformă, a raportat WSJ.

Ne puteți urmări și pe Google News

Schimbări la Netflix 

Menținerea utilizatorilor fericiți este esențială pentru Netflix, mai ales într-o perioadă de incertitudine economică și schimbare în peisajul streamingului. Netflix a pierdut abonați în primele două trimestre ale anului, fiind pentru prima dată când a pierdut clienți timp de două trimestre consecutive.

Deși și-a revenit în trimestrul al treilea, odată cu creșterea abonaților, platforma ajungând să aibă 223 de milioane de membri în întreaga lume, Netflix a început să facă câteva modificări pentru a rezolva problema, inclusiv să introducă un plan mai ieftin bazat pe reclame și pe scăderea abonaților care își împart parola de la platformă, potrivit Business Insider.