Proiectul continuă misiunea de a oferi un program de formare continuă de calitate în aria abilitării curriculare. CRED este un proiect care vizează un grup-țintă fără precedent în proiectele educaționale din România, format din 55.000 de cadre didactice din învățământul primar și gimnazial, se arată într-un comunicat de presă al ministerului.

Într-o societate aflată într-o dinamică accelerată, suntem puși în fața unor noi provocări, reflectate și în nevoile specifice sistemului de educație. Așadar, trebuie să acționăm în consecință, întrucât este necesar ca educația să se adapteze acestor schimbări. Prin proiectul CRED venim în sprijinul cadrelor didactice în procesul de interpretare și implementare a noului curriculum. Este vizată o abordare metodologică centrată pe competențele-cheie ale elevilor și adaptarea activităților de învățare la nevoile specifice ale fiecărui elev, inclusiv ale celor aflați în risc de abandon școlar.”, susține Merima Petrovici, Manager al proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED”.

Prin intermediul proiectului CRED, dorim să sprijinim cadrele didactice, din învățământul primar și gimnazial în aplicarea noului curriculum național. În esență, programul de formare propune explorarea a două întrebări importante: «Ce presupune o abordare a învățării care urmărește să formeze competențe, nu doar să transmită conținuturi ?» și, «Care sunt schimbările promovate de noile programe școlare și ce implicații au acestea pentru activitatea mea didactică?»”, susține și Ciprian Fartușnic, Coordonator partener, Institutul de Științe ale Educației – CRED

Te-ar putea interesa și: