Sarmalele, slănina şi cozonacul sunt preparate care se fac vinovate pentru 2-3 kilograme pe care asimilăm în perioada sărbătorilor.

Doctorul Gheorghe Mencinicopschi vine, însă, cu o teorie care revoluţionează tot ce ştim în legătură cu consumul de slanină de porc.

Deși multe persoane cred că untul sau slănina îngrașă foarte tare, ei bine, aceste alimente sunt foarte bune, chiar şi în cazul în care ţii dietă

„Toate alimentele de bază – sare, zahăr şi grăsimile nenaturale sau industriale, care se regăsesc în alimentele înalt procesate industrial, favorizează îngrăşarea.

Atenţie, grăsimile naturale nu îngraşă!! Nu îngraşă, de exemplu, grăsimile din carne din carne de vită, din carne de porc, din carne de pasăre, de peste sau ouăle.

Contează foarte mult modul lor de preparare şi de asociere corectă, proteinele de origine animală, cum ar fi o friptură, în mod firesc, ar trebui asociată cu o garnitură de legume, niciodată cu cartofi prăjiţi.

Cartofii prăjiţi sunt o sursă foarte importantă de carbohidraţi cu absorbţie rapidă, asta înseamnă că se produce o creştere bruscă a insulinei în momentul în care îi consumăm”, a explicat doctorul Mencinicopschi

„Suntem programaţi să preferăm dulcele, să preferăm sărat şi să preferăm gras. Sunt împotriva curelor de slăbire pentru că cele mai multe dintre ele nu au nici un suport ştiinţific.

Iar suplimentele de slăbit rapid sunt chiar periculoase. Unele dintre ele pot conţine substanţe foarte periculoase pentru sănătate care ne pot pune în pericol sănătatea şi viaţa.

Ar trebui să ne interesăm la specialişti, care cunosc fiziologia omului, cunosc fiziologia digestiei, sunt cu adevărat calificatiin nutriţia umană şi ne pot da sfaturi profesionale cum să redevenim normoponderali sau, şi mai bine, cum putem preveni obezitatea.

Genetic suntem programaţi să preferăm dulcele, să preferăm sărat şi să preferăm gras”, a mai explicat specialistul despre curele de slăbire și alimentele pe care trebuie să le mâncăm, potrivit stirimondene.fanatik.ro

Te-ar putea interesa și: