Daniel Cadariu a anunțat un nou program de promovare turistică. 1,5 milioane de euro pentru o agenție de publicitate, influenceri și televiziuni

Daniel Cadariu a anunțat un nou program de promovare turistică. 1,5 milioane de euro pentru o agenție de publicitate, influenceri și televiziunisursa foto: sansebastianturismoa.eus

Ministrul Antreprenoriatului și Turismului, Daniel Cadariu, a anunțat marți, 30 august, un nou program de promovare turistică. Acesta va costa în total 1,5 milioane de euro. Banii se vor duce la o agenție de publicitate, la influenceri, media online și televiziunile din Germania și Marea Britanie.

Un nou program de promovare turistică a României, în valoare de 1,5 milioane euro, a fost anunțat marți, 30 august, de ministrul Antreprenoriatului și Turismului Daniel Cadariu. Politicianul a mai spus că aproape o treime din sumă, respectiv 409.000 euro, vor fi folosiți doar pentru dezvoltarea unui site de promovare.

Prin intermediul unei agenții de publicitate vor fi angajați influenceri care să promoveze călătoriile în România în fața britanicilor și germanilor. Pentru acest lucru va fi alocat un buget de 250.000 de euro. De asemenea, turismul românesc va fi promovat cu 627.000 de euro la televiziunile și media online din Germania și Marea Britanie, Cele două țări furnizează cei mai mulți turiști străini în România.

Ce se întâmplă cu proiectul „Frunza” Elenei Udrea

Pentru promovare internă vor fi alocați 200.000 de euro. Ministrul a avansat și ideea refolosirii brandului turistic național. Cadariu a mai adăugat că se va discuta despre această măsură. De asemenea, oficialii ministerului și reprezentanții industriei de resort se vor pronunța după ce vor lua o decizie. El a spus că brandul turistic ar putea fi îmbunătățit sau schimbat.

„Frunza” din brandul de turism al României a costat 900.000 de euro în timpul mandatului Elenei Udrea la șefia Ministerului Turismului, în 2010. Totuși, mai multe voci au spus că putea fi achiziționată doar cu 250 de euro. În total, în acea campanie s-au folosit 20 de milioane de euro, informează Antena 3

Recent, Elena Udrea a ținut să îl felicite pe actualul ministru al Turismului pentru ideea refolosirii proiectului realizat în mandatul ei. Astfel, ea a apreciat curajul actualului ministru de a-și asuma folosirea brandului turistic al României. Celebra „frunză” este singurul brand profesionist făcut vreodată pentru România, și chiar pe bani europeni. În plus, strategia ar putea fi preluată pentru că este extrem de amplă, de complexă și temeinic realizată, și să o finalizeze dacă nu este finalizată, a mai spus Udrea la acea vreme.