„Returnam banii în cel mai scurt timp”, au anunţat băncile respective.

Probleme mari la ING și BCR care au dublat sumele plătite de clienți. Băncile au publicat imediat anunţuri prin care îşi anunţă clienţii că au câteva erori în sistem. Mai exact, clienţii care au efectuat plăţi au avut parte de o surpriză neplacută: sumele luate din cont s-au dublat.

Mesajul celor de la BCR

Ca urmare a unor motive independente de BCR, e posibil ca unii dintre clienții noștri care au realizat, pe 30 ianuarie, tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM) altei bănci să vadă dublate sumele plătite. BCR lucrează împreună cu părțile implicate în vederea returnării sumelor dublate în cel mai scurt timp, operațiune care se va realiza în următoarele 48 de ore. Pentru detalii suplimentare, puteți apela Contact Center BCR la *2227.”

Mesajul celor de la ING România

„Din motive ce nu țin de ING o parte dintre clienții noștri ce au realizat tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM) altei bănci în intervalul 29-30.01.2020 este posibil să vadă dublate sumele transmise spre debitare. ING a primit spre procesare fișierul de plăți în mod eronat. Lucrăm împreună cu părțile implicate în vederea returnării sumelor dublate în cel mai scurt timp. Avem confirmarea că reversarea se va realiza în 1-2 zile. Pentru situații urgente vă rugăm contactati call center: 0314062464″.

Te-ar putea interesa și: