Bosch produce pentru low price

Bosch produce pentru low price

Divizia de sisteme a grupului german va echipa autoturismele ieftine indiene si chineze.

Divizia Automotive din cadrul grupului german Bosch vrea sa se impuna pe piata producatorilor de sisteme si echipamente pentru segmentul de masini cu preturi mici.

Investitiile pe care compania vrea sa le faca in acest segment de piata sunt insa pe termen lung, dar reprezentantii Bosch spun ca au dezvoltat deja o retea de 450 de Service Center in China, tara in care asistam la un adevarat boom al productiei de autoturisme ieftine. 

„Ne asteptam sa realizam in anul 2010 o cifra de afaceri de un miliard de euro din dotarile destinate Low Price Vehicles”, a declarat ieri Bernd Bohr, presedintele grupului Automotive Bosch.

Alternatoare si sisteme de franare pentru Tata Motors

„In 2010 vom obtine in domeniul sistemului pe benzina, la nivel estimativ, aproximativ 350 de milioane de euro din produse pentru Low Price Vehicles. Cel mai nou succes in acest sens este comanda pentru furnizarea de alternatoare, frane si sisteme de management pentru motoarele pe benzina si pentru cele Diesel ale modelului One-Lakh-Car construit de indienii de la Tata Motors (pretul modelului este estimat de constructor la 2.000 de euro, n.r.)”, a precizat Wolf Henning Scheider, presedintele segmentului Gasoline System al Bosch.

Potrivit estimarilor companiei, aceasta clasa de masini va atinge in trei ani 13% din piata mondiala a autovehiculelor, adica un volum de zece milioane de autovehicule pe an.  In ultima vreme, producatorii care s-au angajat sa produca modele de masini chiar la preturi de 3.000-4.000 de euro s-au concentrat in China si India.

„Constructorii chinezi fac mai ales autovehicule din segmentul preturilor mici, acestea atingand in 2007 o cota de piata de 43%”, a spus presedintele Bosch China Investment, Peter Pang.

Compania vrea sa dezvolte si pe segmentul motoarelor si echipamentelor ecologice, care functioneaza pe baza de biocombustibili. „Managementul motorului diesel pe care il dezvoltam va duce la reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu pana la 10%”, a spus Rolf Leonhard, vicepresedintele departamentului Diesel System.

Ne puteți urmări și pe Google News