Anchetă în Vrancea: O operatoare de la Poliție a reeditat cazul Caracal

Anchetă în Vrancea: O operatoare de la Poliție a reeditat cazul Caracal

O anchetă a fost declanșată la Poliția Vrancea, după ce o operatoare de la Poliție i-ar fi spus unei tinere că nu are echipaje disponibile să îi trimită în ajutor. Fata sunase să reclame faptul că e hărțuită în trafic de mai mulți bărbați și că aceștia au urmărit-o până acasă.

Polițiștii de la Biroul Control Intern din cadrul Inspectoratului de Poliție Vrancea au început o anchetă, după ce o operatoare de la Poliție i-ar fi spus unei tinere că nu are echipaje disponibile și că, prin urmare, nu poate trimite niciun polițist care să îi vină în ajutor.

Ancheta a fost confirmată de oficialii IPJ Vrancea. Aceștia au comunicat și că la finalul verificărilor,  în funcție de rezultatul lor, vor fi dispuse măsurile legale ce se impun.

Potrivit unor surse din rândul anchetatorilor citate de Cancan, o tânără din Vrancea a sunat la 122 și a solicitat ajutorul polițiștilor. Oparatoarea care a răspuns i-a comunicat însă că nu are echipaje disponibile și că nu știe în cât timp ar putea să direcționeze un echipaj către locația indicată, deoarece polițiștii sunt angrenați în mai multe misiuni.

 

STS a făcut precizări despre cazul din Vrancea. „Urmare a solicitărilor transmise la Biroul de Presă al Serviciului de Telecomunicații Speciale, referitoare la apelurile primite prin Sistemul 112, în data de 13.08.2019, prin care apelantul solicita intervenţia unui echipaj de poliţie, în judeţul Vrancea, vă comunicăm următoarele:

La Centrului Unic pentru Apeluri de Urgenţă Vrancea s-au înregistrat două apeluri în data de 13.08.2019, la ora 01:00:33, respectiv 01:25:35.

Conform Metodologiei privind cooperarea agențiilor specializate de intervenție în cazul urgențelor primite prin Sistemul naţional unic pentru apeluri de urgenţă, operatorul 112 al STS a transferat apelul către dispecerul agenției specializate, în acest caz, dispecerul IPJ Vrancea, la ora 01:01:27, respectiv 01:25:45.

Vă informăm că responsabilităţile operatorilor 112 constau în preluarea apelurilor, identificarea urgenţelor, colectarea datelor referitoare la identificarea apelantului şi locul transferul acestora către dispeceratele specializate de intervenţie în vederea alocării resurselor necesare.

Prin urmare, precizăm că operatorul 112 al STS din cadrul Centrului Unic pentru Apeluri de Urgenţă Vrancea nu a purtat discuţii cu apelantul referitoare la disponibilitatea/indisponibilitatea şi alocarea resurselor necesare intervenţiei la caz, nu a făcut precizări privind timpul de intervenţie, iar informaţiile referitoare la coordonarea şi desfăşurarea intervenţiei sunt atribuţiile dispeceratelor agenţiilor specializate de intervenţie, în cazul de faţă, ale dispeceratului Poliției.

Ne puteți urmări și pe Google News