UEFA nu mai vrea ca sticlele sponsorilor să fie scoase din cadru la Euro 2020

UEFA nu mai vrea ca sticlele sponsorilor să fie scoase din cadru la Euro 2020

Reprezentanţii UEFA au transmis jucătorilor care vor participa la conferinţele de presă de la Campionatul European 2020 să nu mai mute sticlele sponsorilor aşa cum a făcut Cristiano Ronaldo luni, înaintea dialogului cu jurnaliştii care i-au pus întrebări despre meciul cu Ungaria.

UEFA nu mai vrea ca sticlele sponsorilor să fie scoase din cadru la Euro 2020. Ulterior, gestul lui Ronaldo a fost copiat de Paul Pogba şi Manuel Locatelli, care joacă la Sassuolo, în Serie A. Dacă în cazul mijlocaşului de la Manchester United a fost vorba despre faptul că este musulman şi dezaprobă alcoolul, în cazul italianului n-a fost vorba decât despre o glumă.

În acest context, UEFA „a reamintit echipelor participante că aceste parteneriate sunt destinate organizării turneului şi pentru a asigura dezvoltarea fotbalului în toată Europa, în special pentru tineri şi femei”.

Managerul competiţiei, Martin Kallen, a subliniat joi că problema principală a fost gestul lui Ronaldo. Reprezentantul forului fotbalistic european a explicat că există o oarecare înţelegere faţă de jucătorii care adoptă acest comportament, faţă de alcool, din motive religioase.

Desigur, această referire l-a vizat pe Pogba. În ciuda celor semnalate, UEFA nu a luat nicio măsură împotriva jucătorilor care au depăşit protocoalele agreate cu sponsorii turneului final găzduit de mai multe ţări, printre care şi România. Apelul lansat a fost, totuşi, unul foarte clar.

UEFA nu mai vrea ca sticlele sponsorilor să fie scoase din cadru

Mai-marii UEFA le-au cerut jucătorilor celor 24 de echipe să nu mai mute băuturile sponsorilor. Ultimatumul a fost transmis oficialilor responsabili din jurul fiecărei naţionale.

Kallen a mai completat că regulile turneului impun respectarea acordurilor UEFA cu sponsorii, chiar dacă unii jucătorii cu norme religioase de respectat „nu vor avea o sticlă de alcool în faţa lor”.

Astfel, el a recomandat responsabililor relaţiilor cu mass-media de pe cele 11 stadioane din Europa să îndepărteze sticlele de bere înainte de sosirea unui jucător musulman.

Coca-Cola şi Heineken se numără printre cei 12 sponsori de nivel înalt şi au o contribuţie financiară majoră în veniturile totale ale turneului ale cărui costuri se ridică la aproape două miliarde de euro, conform BBC.

Amintim că gestul lui Cristiano Ronaldo a adus pierderi istorice pentru Coca-Cola. Care e istoria „războiului” cu brandul-gigant.

https://youtu.be/fLJt5ByLA7o

Ne puteți urmări și pe Google News