Subway, una dintre cele mai mari rețele de fast-food din lume, ia în calcul să își vândă afacerea. Tranzacție de miliarde de euro

Subway, una dintre cele mai mari rețele de fast-food din lume, ia în calcul să își vândă afacerea. Tranzacție de miliarde de euro Sursa foto: Arhiva EVZ

Unul dintre cele mai mari lanțuri de restaurante fast-food, prezent și pe piața din România, ia în calcul vânzarea afacerii sale. Deocamdată, nu se știe cum se va materializa această intenție.

Lanțul de sandviciuri Subway, prezent și în mai multe orașe de la noi din țară, iau în considerare ideea de a-și vinde afacerea, iar tranzacția e evaluată la o valoare de zece miliarde de dolari, potrivit informațiilor Wall Street Journal.

Subway, unul dintre cele mai mari branduri de restaurante din lume

Subway este unul dintre cele mai mari branduri de restaurante cu servire rapidă din lume și este prezent în peste 100 de țări, având peste 30.000 de restaurante. Compania nu a vrut să comenteze nimic despre posibila tranzacție și despre planurile sale de viitor.

Fiind o companie privată, nu comentăm structura acţionariatului şi planurile de afaceri”, au transmis reprezentanții Subway. Momentan, totul este într-un stadiu incipient, de analiză, și există posibilitatea ca la finalul procesului să nu aibă loc nicio tranzacție.

Ne puteți urmări și pe Google News

Și în 2021 a apărut informația că lanțul de restaurante fast-food vrea să-și vândă afacerea, însă compania a negat atunci zvonurile, potrivit Reuters.

Probleme pentru lanțul de restaurante

În anul 2022, lanțul de restaurante fast-food s-a confruntat cu o serie de probleme, după ce s-au descoperit mai multe nereguli cu privire la produsele sale din ton. S-a arătat că sandviciurile comercializate nu ar avea de fapt deloc carne de ton. În acest sens, un judecător a spus că Subway poate fi dat în judecată pentru că ar fi înșelat clienții cu privire la produsele sale cu ton.

Analizele de laborator au arătat că în carnea din aceste produse nu există AND de ton. Cercetătorii nu au reușit să identifice vreo specie de ton în mostrele de carne pe care le-au verificat. Astfel, judecătorul din San Francisco a refuzat să ia în considerare argumentele companiei potrivit cărora prezență de ADN non-ton ar putea rezulta din maioneză sau din contactul încrucișat cu alte ingrediente pe care le manipulează angajații restaurantelor.

„Deși este posibil ca explicațiile Subway să fie cele corecte, este posibil și ca aceste acuzații să se refere la ingrediente pe care un consumator nu s-ar aștepta în mod rezonabil să le găsească într-un produs cu ton”, potrivit aceleiași surse.