Schimbare la Metrou. Dispare stația „Timpuri Noi”

Schimbare la Metrou. Dispare stația „Timpuri Noi” Metrou. Sursa Foto: Arhiva EVZ

Stația „Timpuri Noi” își schimbă numele. Consiliul de Administrație al Metrorex a votat în unanimitate schimbarea denumirii stației din centrul Capitalei.

Așadar, Consiliul de Administrație al Metrorex a votat în unanimitate schimbarea denumirii stației. Decizia este motivată prin faptul că denumirea actuală a stației a fost asociată cu platforma industrială Timpuri Noi din București, care nu mai există de multă vreme.

Stația „Timpuri Noi” își schimbă numele. Unde va opri metroul

Stația Timpuri Noi urmează să fie redenumită, iar metroul va opri la stația „Octavian Udriște”. Consiliul de Administrație al Metrorex a votat în unanimitate schimbarea denumirii stației din centrul Capitalei.

Activitatea profesională de excepție în domeniul feroviar a domnului Octavian Udriște, precum și implicarea în construirea și dezvoltarea metroului bucureștean. Fiind unul dintre factorii decisivi în punerea în funcțiune în 1979 a metroului bucureștean. Și astfel va apărea stația de metrou Octavian Udriște, precizează Consiliului de Administrație Metrorex.

Ne puteți urmări și pe Google News

Metroul nu va mai opri la "Timpuri Noi". Stația își va schimba numele în "Octavian Udriște"

Sursa foto: Facebook-Metrorex

Cine este Octavian Udriște

Cariera inginerului Udriște a fost strâns legată de punerea în funcțiune și dezvoltarea rețelei de transport subteran din București, scrie Club Feroviar.

Potrivit Club Feroviar, cariera inginerului Octavian Udriște a fost strâns legată de punerea în funcțiune și dezvoltarea rețelei de transport subteran din București.

El este unul dintre cei care, în 1979, au semnat pentru punerea în funcțiune a primului tronson de metrou din Capitală. Primul tronson pornea de la stația Timpuri Noi și se oprea la Semănătoarea (în prezent Petrache Poenaru).

Octavian Udriște a iubit trenurile încă de când era mic

Încă de atunci știa ce meserie o să aibă. Octavian Udriște a iubit trenurile încă de când era mic și încă de atunci știa ce profesie o să aibă. În anul 1958 a absolvit Institutul de Căi Ferate București, Facultatea de Mecanică – Secția Locomotive, domeniu căruia i s-a dedicat pe toată perioada activității sale profesionale.

În 1996 a fost director al Institutului de Cercetări în Transporturi INCERTRANS și în perioada 1997-2005 a fost directorul Departamentului de Transporturi la SiemensRomânia.