Schimbare istorică pe piața băuturilor răcoritoare. Celebra companie pregătește surpriza pentru luna februarie

Schimbare istorică pe piața băuturilor răcoritoare. Celebra companie pregătește surpriza pentru luna februarieUn pensionar din Brazilia se laudă că a băut doar Coca-Cola în ultimii 50 de ani. Sursa Foto: Arhiva EVZ

Cel mai mare producător de băuturi răcoritoare a decis să vină cu modificări radicale în 2022. Celebrele doze de suc roșii vor fi acum înlocuite cu noi designuri. Coca-Cola vrea să de-a lovitura în noul an și să își recâștige imaginea de altădată, dar și public nou. Arome diverse vor fi din acest an în portofoliul marelui producător.

Celebra companie de băuturi răcoritoare, Coca-Cola, și-a propus să vină cu o serie de schimbări majore în noul an. Nu doar culoarea dozelor de suc va fi schimbată, ci se pregătesc multe alte surprize. Vom avea parte de noi arome extrem de interesante, însă și de un soi nou de băutură răcoritoare, care va fi lansată în doar câteva săptămâni.

Compania producătoare de băuturi răcoritoare a început schimbările încă din 2020, când a decis să renunțe la mărcile care nu erau atât de apreciate și să se axeze pe celebra Coca-Cola. Anul acesta se vor produce noi schimbări, de data aceasta de imagine. Dozele și sticlele băuturii vor avea alte culori, însă va fi lansat și un nou tip de băutură. Noile designuri și arome vor ajunge la rafturi începând cu luna februarie.

Coca-Cola încearcă să vină cu noutăți pentru consumatori, însă vor să atragă și public nou, oferind sortimente diverse consumatorilor. Băutura cu aromă de cireșe va avea dozele de culoare magenta sau fucsia, iar logo-ul va fi înscris cu alb. În cazul versiunii fără zahăr, logo-ul va fi imprimat cu negru. Vanilla Coke, băutura răcoritoare cu gust de vanilie, va fi prezentă la raft în cutii crem, iar aroma Cherry Vanilla se va prezenta într-o doză care aduce spre magenta (o combinație dintre crem și fucsia).

Natalia Suarez, manager senior de brand al Coke Choice Portfolio, susține că noile arome au fost concepute pentru a „moderniza și simplifica aspectul…[și] ajută consumatorii să găsească aroma pe care o caută pe raft”. Noul design ar trebui să „comunice rapid aromele și să facă distincția clară între opțiunile cu zahăr și cele fără zahăr/fără calorii”, a adăugat aceasta.

Coca-Cola lansează o nouă băutură răcoritoare

Primele doze a căror design a fost modificat sunt clasicele băuturi oferite de companie, Coca-Cola, Coca-Cola Diet și Coca-Cola Zero Sugar. Anul 2021 a adus și o modificare în rețeta variantei fără zahăr, oferind mai mult gust decât cea obișnuită.

Decizia de a schimba designul a venit din cauza concurenței extrem de mare. Atragerea clientului la raft este dificilă, însă esențială. Coca-Cola are un spațiu destul de mare la raft, așa că trebuie să profite de această oportunitate.

„Este o luptă darwiniană pentru spațiu în supermarket sau în magazinul de la colțul blocului”, a declarat directorul general al Coca-Cola, James Quincey, pentru CNN.

Produsul care urmează să fie nou lansat pe piață este Coca-Cola cu aromă de cafea. Acest tip de băutură a fost testat în SUA anul trecut și urmează să fie distribuit la scară largă.

Ne puteți urmări și pe Google News