Lovitură totală pentru Pro TV și Antena 1! Kanal D și-a făcut praf marii rivali
- Sabina Popescu
- 14 ianuarie 2022, 22:50
Stația Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor, pe două categorii de public, înregistrând la nivelul întregii țări o cotă de piață de peste 20% si aproape 2 milioane de telespectatori.
Joi, 13 ianuarie, Kanal D a fost lider de piață, în Prime Time, cu serialul fenomen „Fiica ambasadorului”, atât în rândul publicului din întreaga țară, cât și în ceea ce privește populația de la orașe. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a înregistrat o cotă de piață de peste 20% pe targetul Național, și peste 17% cota de piață, pe targetul All Urban, surclasând astfel celelalte stații concurente, în intervalul de difuzare a serialului „Fiica Ambasadorului”.
Serialul „Fiica Ambasadorului” a înregistrat un succes uluitor
Joi, în intervalul 20:00 – 23:20, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 9,1 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, pe targetul Național, și 7,5 puncte de rating și 17,3% cotă de piață, pe targetul All Urban.
Episodul difuzat aseara a fost urmărit de o medie de peste un milion și jumătate (1.598.000) de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.
Cifrele audienței de la Kanal D
Minutul de maximă audiență, atins la 21:27, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, aproape 2 milioane (1.930.000) de fani ai serialului.
Serialul „Fiica ambasadorului” este difuzat cinci zile pe săptămâna, de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.