Astfel, serviciul de mesagerie mobilă, deţinut de reţeaua socială Facebook Inc, încearcă să atragă comercianţi şi companii pe aplicaţia sa WhatsApp Business, pentru a-şi gestiona comenzile şi schimburile cu clienţii.

„Cu aceste coşuri de cumpărături, oamenii pot răsfoi un catalog, selecţiona multiple produse şi trimite o comandă sub forma unui singur mesaj”, explică WhatsApp într-o postare pe blog în care precizează că această opţiune va fi disponibilă în întreaga lume începând de marţi.

De asemenea, vrea să îşi încurajeze baza de 1,5 miliarde de utilizatori individuali din întreaga lume să îşi facă cumpărăturile via aplicaţia sa.

Începând de marți, după o perioadă de testare, WhatsApp a lansat coşul de cumpărături, o facilitate care funcţionează similar celei din magazinele online, care este uşor de folosit şi grăbeşte procesul de cumpărare.

În loc să trimită câte un mesaj pentru fiecare produs cumpărat, utilizatorii pot acum să adauge mai multe produse în coş şi, la final, să trimită o singură comandă pentru toate produsele din coş, ceea ce simplifică operaţiunea pentru ambele părţi.

Aplicația cu peste două miliarde de utilizatori

Dezvoltarea tranzacţiilor pe serviciul său de mesagerie este crucială pentru WhatsApp care, în pofida adoptării sale pe scară largă, nu câştigă bani din publicitate. De asemenea, aplicaţia WhatsApp nu dispune încă de un serviciu de plăţi integrat.

Săptămâna trecută, WhatsApp a intrat în lupta pentru piaţa plăţilor mobile din India, o piaţă promiţătoare unde activează deja giganţi precum Google şi Alibaba.

Filiala Facebook a anunţat lansarea WhatsApp Pay în India, cea mai mare piaţă a sa cu aproximativ 400 milioane de utilizatori ai serviciului său de mesagerie, informează stirileprotv.ro.

Aplicaţia de mesagerie WhatsApp, deţinută de Facebook, a anunțat la începutul acestui an că a depăşit un prag istoric de utilizatori. „Suntem încântaţi să împărtăşim asta”, au declarat reprezentanţii companiei. Astfel, două miliarde de persoane din întreaga lume folosesc această aplicaţie de mesagerie.