-Mâncați fructe, legume, linte, fasole, nuci și cereale integrale și alimente care provin de la animale: carne, pește, ouă și lapte.

-Mâncați zilnic: 4 porții de fructe, 5 porții de legume, 180 g boabe și 160 g carne și fasole (carnea roșie poate fi consumată de 1-2 ori pe săptămână, iar de pasăre de 2−3 ori pe săptămână).

-Pentru gustări, alegeți legume crude și fructe proaspete, în locul alimentelor bogate în zahăr, grăsimi sau sare.

-Nu gătiți în exces legumele și fructele, deoarece sunt îndepărtate vitamine importante. Atunci când folosiți legume și fructe din conserve sau uscate, alegeți unele fără adaos de zahăr.

-Apa este esențială pentru viață, pentru că transportă în sânge nutrienți, reglează temperatura corpului și purifică organismul. Potrivit specialiștilor OMS, trebuie consumate între 8 și 10 căni de apă în fiecare zi.

Mai mult, Consumul de alcool crește riscul de îmbolnăvire cu COVID-19 și înrăutățește simptomele bolii, notează  CNBC

Antonio Guterres, secretarul general al Organizației Națiunilor Unite, organizația mamă a OMS, a avertizat la începutul acestei luni că lumea este martora unei „creșteri globale îngrozitoare a violenței domestice. “ El a spus că stresul social și economic al focarului, precum și restricțiile de circulație au contribuit cu toții la creșterea abuzurilor.

PAGINA ANTERIOARA