O geantă Chanel cu clapetă costă acum peste 10.000 de euro

O geantă Chanel cu clapetă costă acum peste 10.000 de euro

Pentru prima dată, renumita geantă medie, cu clapetă, de la Chanel, se vinde acum cu peste 10.000 de euro, din cauza unei creșteri de preț.

Geantă Chanel peste 10.000 de euro

Leena Nair, directorul general al Chanel, a apărat strategia de prețuri a companiei de lux pentru Bloomberg, subliniind inflația, precum și utilizarea materialelor de înaltă calitate și a meșteșugului.

Nair a susținut că majorările de preț ale Chanel pentru a se menține la nivelul standardelor din industrie sunt justificate de dedicarea brandului pentru calitate. Potrivit barometrului de prețuri al Business of Preloved Fashion, geanta a ajuns la doar 6.500 de dolari în 2020, în ciuda controverselor recente legate de costul exorbitant al genților sale iconice, care în prezent se vând cu 10.300 de euro, față de 9.700 de euro în urmă cu un an.

Cum stabilește Chanel prețurile

Chanel stabilește prețul genților sale în funcție de costul real al acestora. Am fost nevoiți să ne modificăm prețurile în buticuri din cauza inflației continue a costurilor materiilor prime și a costurilor de producție din ultimul an, a declarat un reprezentant Chanel pentru Bloomberg în luna martie.

Ne puteți urmări și pe Google News

„Această majorare, cu o rată medie de ajustare de șase sute de euro, va intra în vigoare pe toate piețele la 27 martie 2024. Este în joc corectitudinea pentru fiecare dintre clienții noștri”.

Puterea în materie de prețuri și mărcile de lux

Deoarece favorizează un aer de exclusivitate și prestigiu, mărcile de lux au frecvent o putere semnificativă în materie de prețuri, deoarece atrag clienți bogați dispuși să plătească prețuri superioare pentru bunuri care denotă statut și rafinament.

În plus, mărcile de lux fac investiții semnificative în marketing, branding și storytelling pentru a crea legături emoționale cu clienții lor și pentru a le crește valoarea percepută. În plus, aceste mărci oferă produse superioare care justifică prețurile lor mai ridicate, punând accentul pe calitate, măiestrie și design deosebit.

Cu toate acestea, având în vedere că salariul mediu lunar în Franța se situează între 3 000 și 3 500 de euro brut, doar un număr mic de persoane își pot permite să cumpere un articol de lux precum o geantă Chanel, potrivit fashionunited.