Ford a prezentat, la Geneva, modelul pe care îl va produce la Craiova. VEZI PRIMELE IMAGINI

Ford a prezentat, la Geneva, modelul pe care îl va produce la Craiova. VEZI PRIMELE IMAGINI

MULTIMEDIA. Producătorul american a dezvelit, luni seară, monovolumul subcompact B-Max, versiunea aproape identică a modelului de serie global care va fi fabricat în România, în serie, la uzina din Craiova.

Viitorul monovolum subcompact B-Max, care va fi fabricat la uzina Ford din Craiova, a fost prezentat, aseară, la Geneva, într-o versiune-concept, cu ocazia unei conferinţe de presă care a precedat deschiderea celei de a 81-a ediţii a Salonului auto elveţian.

Potrivit informaţiilor oferite de oficialii Ford, modelul de serie, care va intra în producţie încă de la finele acestui an, va fi, dacă nu identic, măcar foarte asemănător prototipului expus la Geneva.

Noul Ford B-Max, dezvoltat pe platforma autoturismului de clasă mică Fiesta, va fi cel mai compact vehicul din seria de monovolume comercializate de producătorul american, cu o lungime care va depăşi uşor patru metri.

Ne puteți urmări și pe Google News

Celelate monovolume Ford, sunt, în ordinea crescătoare a dimensiunilor: C-Max, S-Max şi Galaxy.

Potrivit unor informaţii neoficiale, dar susţinute de surse apropiate Ford, sunt şanse mari ca versiunea de serie B-Max să ofere o pereche de uşi culisante pentru accesul la locurile din spate. Conceptul Ford B-Max ascunde o altă noutate absolută Ford: motorul Ecoboost de un litru, care va fi asamblat, la rândul său, la uzina din Craiova.

Agregatul ecologic pe benzină, cu trei cilindri dispuşi în linie, se va alătura celorlalte unităţi din gama Ecoboost, de 1.6 şi 2.0 litri, existente deja în oferta mai multor modele Ford.

Ford B-Max va concura cu modele similare ca arhitectură, dimensiuni şi destinaţie precum: Honda Jazz, Kia Venga, Hyundai ix20, Nissan Note şi Opel Meriva. (A contribuit Cristian Ionescu) Foto: ROBERT STAN

Corespondenţă din Geneva