„Barbie” are încasări fabuloase, dar nu a depășit un film legendar

„Barbie” are încasări fabuloase, dar nu a depășit un film legendar Filmul Barbie la Premiile Oscar. Sursa foto: Youtube

Într-un interval de doar trei săptămâni de la lansarea sa, pelicula creată și regizată de Greta Gerwig, Barbie, a strâns suma de 1,03 miliarde de dolari la nivel mondial.

Aceasta realizare o plasează pe Gerwig ca prima regizoare independentă care reușește să aducă un film de un miliard de dolari. În acest weekend, Greta Gerwig a adunat încă 53 de milioane de dolari din 4.178 de locații din America de Nord și 74 de milioane de dolari la nivel internațional, ceea ce a dus la un total global de 1,03 miliarde de dolari.

Cu toate că încasările sunt fabuloase, filmul nu a depășit alte pelicule adorate de fani. În 1997, "Titanic" a obținut încasări de 1,843 de miliarde de dolari, fiind prima peliculă care a avut venituri din bilete mai mari de 1 miliard de dolari.

În 2022 a fost lansat și filmul Avatar-Calea Apei, ce a avut încasări de 1,48 de miliarde de dolari la nivel global, devenind la începutul acestui an al 12-lea cel mai de succes film din istorie.

Ne puteți urmări și pe Google News

Filmul Barbie a înregistrat un succes formidabil

Având un rol vital în fenomenul viral „Barbenheimer”, nu este deloc surprinzător că „Barbie” a înregistrat un succes notabil. Mai mult, ținând cont de importanța sa, succesul incredibil al păpușii nu vine cu surprize.

Am fost în acest domeniu de 30 de ani și fenomenul Barbie și Barbenheimer este la fel de neobișnuit precum a fost de neprevăzut”, a declarat Paul Dergarabedian, analist senior media la Comscore.

Conform lui Dergarabedian, doar aproximativ 50 de filme din istorie, fără a ține cont de inflație, au reușit să atingă vârful de un miliard de dolari.

El a menționat că campania de promovare a filmului a reprezentat primul indiciu că „Barbie” va fi un succes la box office.

„Campania de promovare pentru Barbie a pus în mișcare o serie de evenimente care au dus la introducerea termenului „Barbenheimer” în lexicul popular, datorită datei de lansare comune cu „Oppenheimer”, și atunci am știut cu toții că ceva cu adevărat special și unic va genera un rezultat mult mai semnificativ decât s-a anticipat pentru film, nu doar pentru weekend-ul de deschidere, ci și pentru distribuția globală în cinematografe”.

Filmul cu Margot Robbie stă pe primul loc de trei săptămâni

Într-un interviu acordat luna trecută, Margot Robbie - care a fost producătoarea filmului, pe lângă faptul că a interpretat personajul principal - a spus: „Cred că le-am spus că vor atinge un miliard de dolari, poate am exagerat puțin, dar aveam un film de realizat”, a menționat ea.

Margot Robbie și Ryan Gosling în filmul Barbie

Filmul Barbie a înregistrat peste un miliard de dolari din vânzarea de bilete. Sursa: dreamstime.com

Barbie a fost distribuit de Warner Bros., companie care aparține Warner Bros. Discovery, compania mamă a CNN.

Succesul la nivel mondial al filmului a fost ajutat de faptul că a avut vânzări bune de bilete la box office în câteva dintre cele mai mari țări în ceea ce privește filmele, inclusiv Regatul Unit, Mexic și Australia. Potrivit site-ului de monitorizare Box Office Mojo, filmul a fost cel mai vizionat în aceste țări în fiecare weekend începând cu lansarea sa.