În cadrul videoconferinței dedicate ”Digitalizării instutuțiilor statului„, Iulian Manea a anunțat: ”În ceea ce privește plata amenzilor, acestea le-am defalcat pe categorii în mediul online. Este vorba de amenzi de la STB, de la Jandarmerie, de la Poliția Locală sau de celebrele amenzi primite în timpul pandemiei”.

Responsabilul DITL Sector 5 a explicat faptul că ”am fost nevoiți să facem o digitalizare rapidă pentru că cetățeanul se lovește în primul rând de administrația publică locală. Datorită acestor sisteme digitale, în perioada de pandemie funcționăm foarte bine. Toate aceste proiecte le-am implementat din fonduri proprii pentru că sunt foarte puține surse de finanțare europene care să considere eligibile unități administrative locale”.

Iulian Manea a mai anunțat în cadrul videoconferinței Capital că ”la DITL Sector 5 vom introduce în următoarele două luni două soluții de portofel electronic, astfel încât toți contribuabilii din Sectorul 5 pot să își facă plățile pentru taxe si impozite prin intermediul unor aplicații de telefon mobil. Tot prin intermediul acestor portofele, cetățenii își pot vedea statusul actelor pe care le au în lucru la Primărie, pot să își verifice situația plăților pe care le mai au de făcut.

Soluții de la specialiști

Videoconferința ”Digitalizarea la nivelul instituțiilor statului” a fost moderată de jurnalistul Claudiu Șerban și i-a avut ca invitați pe Alexandru Petrescu, fost ministru al Comunicațiilor, Sabin Sărmaș, președinte al Autorității pentru Digitalizarea României, Varujan Pambuccian, deputat și profesor universitare, Iulian Manea, inspector principal DITL Sector 5, Remus Trandafir, director executiv CJ Ilfov, George Anghel, director executiv APERO, Adrian Câciu, economist,  și Lucian Arghire, expert in management.

Vezi aici dezbaterea ”Captal Online Meetings – Digitalizarea la nivelul instituțiilor statului”