Cum recuperezi voucherele de alimente. Banii nu sunt pierduți definitiv

Cum recuperezi voucherele de alimente. Banii nu sunt pierduți definitiv Compania Poșta Română a făcut un anunț important pentru toți beneficiarii cardurilor de energie. Sursa Foto: Arhiva EVZ

Specialiștii au dezvăluit ce trebuie să faci dacă ai pierdut voucherele pentru alimente sau ai uitat codul PIN. Dacă urmează anumiți pași, beneficiarii pot să își recupereze banii sau să își blocheze cardul.

Dacă ai pierdut voucherele pentru alimente sau ai uitat codul PIN trebuie să suni la serviciul de Asistență Clienți sau să folosești aplicația mobilă a emitentului. În termen de 60 de zile de la data la care a fost declarat pierdut, un nou card va fi emis pentru tine.

„Beneficiarul care a pierdut – sau dorește să blocheze temporar - cardul social pentru produse alimentare și mese calde trebuie să anunțe imediat pe emitentul cardului, apelând serviciul de Asistență Clienți sau utilizând aplicația mobilă a emitentului.

Emiterea unui nou card și expedierea la adresa emitentului se vor face, prin grija emitentului, în termen de 60 de zile de la data la care cardul a fost declarat pierdut", informează Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE).

Ne puteți urmări și pe Google News

Unde poți suna dacă ai pierdut voucherele

Datele de contact ale emitenţilor tichetelor sociale

- Edenred România SRL: partener-ro@edenred.com, Telefon: 021.301.33.11, urmat de tasta 4

- Sodexo: comerciant.ro@sodexo.com, Telefon: 021.204.46.46

Sursa: Digi24.ro

- Up Romania SRL: afiliati@upromania.ro, Telefon: 021.402.82.23

„Sumele disponibile pe card, în momentul blocării cardului, nu vor fi pierdute și vor putea fi utilizate după emiterea unui nou card.

Este esențial ca imediat după ce ați constatat pierderea cardului să contactați unitatea emitentă pentru blocare/ prevenirea utilizării frauduloase.

Blocarea cardului se va face fie din aplicația mobilă a emitentului cardului, fie apelând serviciul de Asistență Clienți al emitentului. Numai apelând serviciul de Asistență Clienți al emitentului va putea fi prevenită utilizarea frauduloasă a acestuia” mai informează ministerul.

Cum procedezi dacă ai uitat codul pin

Nu este o problemă nici dacă ai uitat codul pin de la card. Specialiștii au dezvăluit modalitatea prin care îl poți afla sau prin care să-l schimbi cu un pin nou.

„Beneficiarul care a pierdut PIN-ul poate accesa opțiunea „Reamintire PIN” din aplicația mobilă a emitentului sau poate să contacteze Serviciul Asistență Clienți al emitentului (telefon sau E-mail), în vederea emiterii unui nou PIN”, explică Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE), potrivit A3.