Despre asistenta care compune eticheta acestuia nici nu se mai discută… Este atât de populară încât au apărut şi bancuri pe seama ei. Ba chiar şi filmuleţe virale pe reţelele de socializare.

Atât de populară este Mona încât la o simplă căutare pe Google despre spirt, Mona apare în primele rezultate, zâmbitoare şi relaxată, cum o ştiu românii dintotdeauna.

Atât de reuşită este celebra etichetă a spirtului Mona încât este greu să nu te întrebi cine este oare în viaţa reală? Care a fost povestea ei?

Este din România? Este asistentă, aşa cum apare pe etichetă? Sau este vreun fotomodel care şi-a împrumutat imaginea fără să aibă idee ce notorietate va atinge peste ani?

Dornici şi curioşi să aflăm răspunsurile, am trimis mai multe întrebări în acest sens celor de la S.C. Scandic Distilleries S.A.

După o lună de aşteptare şi semne timide despre posibilitatea trimiterii unor răspunsuri, reprezentanţii „uneia dintre cele mai mari şi moderne distilerii din Europa” (afacere condusă de fraţii Ioan şi Viorel Micula) au preferat să păstreze secretele pentru ei.

Glumind puţin, secretomania din jurul acestui produs te poate face să te gândeşti că tainele asistentei Mona sunt tratate ca un secret de stat.

„Mulţumindu-vă pentru interesul acordat produsului nostru şi cerându-ne scuze pentru întârziere, vă informăm că, din motive care ţin de confidenţialitate şi de politica firmei, nu dorim să comentăm asupra subiectelor abordate de dv.

Vă mulţumim mult pentru înţelegere”, a fost reacţia venită de la departamentul de marketing al celor de la S.C. Scandic Distilleries S.A.

Acestea sunt întrebările trimise de Evenimentul zilei reprezentanţilor S.C. Scandic Distilleries S.A., compania care produce printre altele şi spirtul Mona.

1. Cine este „asistenta Mona” în viaţa reală şi câţi ani are în prezent? Are familie? Frumoasa care apare pe sticlă este româncă?

3. Este / a fost fotomodel, asistentă medicală? Cu ce se ocupă în prezent?

4. Care este povestea alegerii acelei imagini pentru sticla de spirt? Cine a avut ideea?

5. Cât a câştigat „asistenta Mona” pentru ca imaginea ei să apară pe celebra sticlă de spirt care a marcat generaţiile?

6. Luaţi în calcul să o păstraţi pe „asistenta Mona” pe sticla de spirt sau va avea o urmaşă la fel de frumoasă?

7. Vă gândiţi să realizaţi un proiect de marketing cu „asistenta Mona” aşa cum arată ea în prezent?

8. „Asistenta Mona” este marcă înregistrată la OSIM?

9. Spirtul Mona a atins în această perioadă recordul de vânzări al companiei sau acesta este deţinut de alt produs?

10. Presa străină a fost curioasă să afle povestea „asistentei Mona”? Dacă da, cine mai exact?

11. În ce ţări exportaţi spirtul Mona? Au existat reacţii ale consumatorilor străini cu privire la „asistenta Mona”?

12. Ce arată indicatorii de marketing? Cât contează imaginea „asistentei Mona” în vânzările spirtului şi cât contează calitatea produsului? Care sunt procentele?

13. Aţi avut vreun studiu de marketing despre „asistenta Mona”? Spre exemplu, unul adresat femeilor şi bărbaţilor, pentru a afla cine cumpără mai des spirtul?

14. Luaţi în calcul crearea unei reclame destinate difuzării la tv cu „asistenta Mona” sau consideraţi că produsul nu mai are nevoie de publicitate în prezent?

15. Cum consideraţi vânzările spirtului Mona? Bune, satisfăcătoare, excelente, peste aşteptări?

16. Există posibilitatea de a intra în contact cu „asistenta Mona” pentru un eventual interviu acordat Evenimentului zilei?