Ce suplimente alimentare puteți lua împotriva căderii părului

Ce suplimente alimentare puteți lua împotriva căderii părului Ce suplimente alimentare puteți lua împotriva căderii părului. Sursa foto Dreamstime

Alopecia, care este un alt nume pentru pierderea părului, poate fi supărătoare și poate avea un efect negativ asupra sănătății mentale și a stimei de sine. Cu toate astea, există anumite suplimente care te pot ajuta.

Căderea părului este o problemă cu care se confruntă multe persoane. Există o serie de cauze genetice și medicale ale căderii părului care pot fi gestionate cu ajutorul medicamentelor.

Unele dintre acestea sunt Alopecia Androgenetică, care se întâmplă atunci când genele transmise mai departe fac ca foliculii de păr să se micșoreze și să nu mai crească, Alopecia Areata, care se întâmplă atunci când sistemul imunitar al organismului atacă foliculii de păr și oprește creșterea, și Tinea Capitis, care este o infecție cauzată de o ciupercă.

Căderea părului poate fi cauzată, de asemenea, de înaintarea în vârstă, de unele medicamente (cum ar fi cele folosite pentru tratarea cancerului), de stres, de deteriorarea părului, de dezechilibre hormonale, de deficiențe de vitamine și de unele probleme de sănătate (cum ar fi tulburările tiroidiene). Este important să discutați cu medicul dumneavoastră dacă doriți să aflați motivul exact al căderii părului.

Ne puteți urmări și pe Google News

Suplimente pentru căderea părului

Administrarea anumitor suplimente poate ajuta la încetinirea căderii și la creșterea părului. Căderea părului a fost legată de faptul că nu se consumă suficient fier, vitamina D și biotină (vitamina B7), dar nu există dovezi că administrarea de suplimente de biotină va ajuta la creșterea părului.

Căderea părului

Ce suplimente alimentare puteți lua împotriva căderii părului. Sursa foto Dreamstime

Cercetătorii care au analizat nivelurile de vitamina D și persoanele cu alopecie androgenică au spus că mai multe persoane care au niveluri scăzute de vitamina D ar trebui să consume vitamina D, ca supliment alimentar. Lipsa de fier este cea mai frecventă deficiență nutrițională, în special la femei. Femeile care își pierd părul au adesea și niveluri scăzute de fier.

Zincul ajută

Alături de fier, este important să vă mențineți nivelul normal de vitamina C, deoarece aceasta ajută organismul să absoarbă fierul. Există unele dovezi că suplimentele de zinc pot ajuta la stoparea căderii părului. De exemplu, un studiu a constatat că administrarea a 50 mg de zinc în fiecare zi face ca părul să fie mai gros. Dar nu există suficiente cercetări pentru a spune că a lua un supliment de zinc dacă nu ai nevoie de el este o idee bună.

Pierderea părului poate fi greu de suportat, făcându-vă să vă simțiți prost și scăzându-vă calitatea vieții. Puteți lua medicamente care să stopeze căderea părului: Avodart și spironolactona sunt prescrise chiar dacă nu sunt aprobate de FDA. Rogaine și Propecia sunt medicamente aprobate de FDA.

Și alimentația contează

Schimbarea a ceea ce mâncați sau administrarea de suplimente vă poate ajuta. Este important să colaborați cu medicul dumneavoastră pentru a găsi cel mai bun medicament pentru căderea părului pentru dumneavoastră, deoarece acestea vin în doze diferite, au efecte secundare diferite și au nevoie de diferite perioade de timp pentru a acționa, potrivit Yahoo.com.