Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, s-a sesizat în urma dezvăluirilor EVZ şi a trimis Corpul de Control la Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii (CNAIR), pentru a verifica legalitatea şi legitimitatea Contractului nr. 2562/31.08.2004 privind supervizarea lucrărilor de proiectare şi execuţie a Autostrăzii Braşov – Tg. Mureș – Cluj – Oradea, reprezentând 415 km semnat cu EGIS INTERNATIONAL SA Franța sucursala București.

Inspectorii Corpului de Control au primit dispoziţie să verifice actul Actul adiţional nr. 8/27.06.2016 la Contractul de Servicii de Supervizare a Lucrărilor de Construcţie a Autostrăzii Braşov – Târgu Mureş – Cluj – Oradea – Graniţa România şi necesitatea cheltuielilor prevăzute în document.

Mai mult, Corpul de Control al ministrului Transporturilor verifică şi ultima cerere de extensie a contractului nr. 2562/31.08.2004 privind supervizarea lucrărilor de proiectare şi execuţie a Autostrăzii Braşov – Tg. Mureș – Cluj – Oradea.

Dezvăluirile EVZ

Ziarul Evenimentul Zilei a dezvăluit faptul că povestea autostrăzii Bechtel și sumele uriașe achitate de statul român nu s-a încheiat. Astfel, chiar dacă România a plătit aproximativ 1,5 miliarde de euro pentru 52 de km de autostradă și a reziliat contractul cu americanii de la Bechtel, privind construirea autostrăzii Transilvania, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, fosta CNADNR, în mandatul fostului ministru Dan Costescu, a prelungit înțelegerea cu francezii de la Egis pentru supervizarea autostrăzii Transilvania până în 2023. Mai mult, Egis, firmă condusă de Clotilde Armand (USR), a cerut renegocierea contractului privind supervizarea autostrăzii Transilvania.