Alina Andriuță: Mentorul trebuie să fie „un exemplu viu”

Alina Andriuță: Mentorul trebuie să fie „un exemplu viu”Alina Andriuță / sursa foto: Facebook

În cel mai nou episod al podcastului „Altceva cu Adrian Artene”, Alina Andriuță ne spune cum putem să atingem culmile succesului pe rețelele de socializare. Una dintre cele mai cunoscute experte în servicii de consultanță este de părere că secretul constă în autenticitate. Indiferent de domeniul de activitate, urmăritorii își doresc să vadă omul, cu emoții și trăiri, dincolo de expertiză.

Alina Andriuță, succes pe rețelele de socializare

Alina Andriuță deține un portofoliu de peste 600 de companii, atât din România, cât și din Republica Moldova. Împreună cu Lorand Soares Szasz, a publicat o carte care a avut un succes remarcabil, vânzându-se în peste 5.000 de exemplare.

În plus, a creat o serie de cursuri de dezvoltare personală, care au beneficiat de ajutorul a mai mult de 15.000 de cursanți.

În drumul spre succesul pe rețelele de socializare, mulți neglijează un aspect esențial: autenticitatea. Alina Andriuță oferă sfaturi valoroase pentru a spori vizibilitatea în mediul online.

La întrebarea pusă de Adrian Artene cu privire la vizibilitatea pe rețelele de socializare, Alina Andriuță a spus că „există două componente mari. Personalitatea ta, care vine la pachet cu felul în care tu îți trăiești viața, cu valorile tale, cu ale tale contexte specifice de viață. Să fii suficient de transparent și vulnerabil și să-i spui audienței tale ce te doare, ce te frământă, ce griji ai, ce frici ai și ce depășești. Apoi expertiza ta într-un anumit domeniu. Aceste două componente, dacă le punem alături, construiesc o figură, o mască în social media, care se apropie foarte mult de realitate”, afirmă antreprenoarea..

Andriuță: Trebuie să vorbești despre tine om și despre tine expert

«Dacă vorbești despre tine om și despre tine expert, audiența ta începe să rezoneze cu tine. Când spun expert, poți să fii nutriționist, poți să fii psiholog, coach, consultant de business, poți să fii astrolog sau numerolog. Oricine ești, ai o expertiză și semințele pe care le plantezi în conținutul tău sunt semințe de personalitate și de expertiză și te lași văzut.

Te lași perceput de audiență așa cum ești tu, vulnerabil, plus zona ta de expertiză. Astăzi oamenii nu mai caută experți academici, care spun: „am trei diplome, 40 de cărți citite, un doctorat făcut și uite ce propovăduiesc eu și ai grijă să faci ce zic eu”. Nu mai ascultăm acești oameni, pentru că ne dorim să vedem că ei trăiesc ceea ce vorbesc, nu doar vorbesc.

Alina Andriuță

Alina Andriuță / sursa foto: facebook

Și ca să te vadă că trăiești ceea ce vorbești, trebuie să arăți, cum faci tu sport, dacă spui de sport, cum mănânci tu sănătos, dacă spui de sănătate, cum e relația ta, dacă vorbești despre relații. Eu invit foarte mult autorii, care vor să-și construiască vizibilitatea, să înțeleagă ce dinamică contează acum pentru oameni. Oamenii vor să vadă alți oameni care trăiesc o viață pe care ei își doresc să o trăiască, în realele lor valori, nu doar spuse, nu doar declarate», mai spune Alina Andriuță, potrivit cancan.ro.

Mentorul trebuie să fie „un exemplu viu”

Experta în servicii de consultantă a mai spus că mentorul care învață orice trebuie să fie „un exemplu viu”. Astfel a răspuns la întrebarea jurnalistului despre cei care educă în specializări ca nutriție, dar ei au prierdut lupta cu chilogramele, sau despre milionari îngropați în datorii.

„Noi ne așteptăm ca al nostru mentor, coach sau consultant să fie un exemplu viu al ceea ce propovăduiește. Dacă nu se întâmplă așa și nu e perfectă coeziunea între ce trăiește și ce vorbește, trebuie să nu anulăm adevărul celor spuse”, a mai declarat Alina Andriuță.

.