Starbucks trece la alt nivel: Cafea cu aromă de carne de porc

Starbucks trece la alt nivel: Cafea cu aromă de carne de porcCafea. Sursa foto: Pixabay

Starbucks a lansat cafeaua cu aromă de carne de porc. Pare greu de crezut, dar aveți șansa de a savura aroma de carne înăbușită în cafea.

Starbucks pariază pe această combinație neobișnuită cu o nouă băutură lansată în China pentru a marca Anul Nou Lunar. Denumită „Abundant Year Savory Latte”, pare să aibă o aromă interesantă. Băutura combină sosul cu aromă de porc înăbușit Dongpo cu espresso și lapte aburit, cu sos de porc suplimentar și carne de piept de porc pentru garnitură. Cel puţin asta prezintă aplicației de livrare Starbucks.

Starbucks trece la alt nivel: cafea cu aromă de carne de porc

Cafeaua costă 68 de yuani (9,45 dolari), potrivit aplicației Starbucks. Fotografiile băuturii, postate pe platforma chineză de socializare Weibo de către Shanghai Starbucks Reserve Roastery, arată o dâră de sos roșu închis deasupra spumei de latte - cu o felie carne de porc pe o deasupra cănii.

„A mânca carne înseamnă prosperitate în anul care vine”, scrie pe Weibo, cu câteva zile înainte de începerea Anului Nou Lunar.

Băutura aduce obiceiurile tradiționale de Anul Nou în cafea și creează arome neașteptate, savuroase și dulci. Latte-ul este disponibil în magazinele Starbucks Reserve din întreaga țară.

Starbucks a lansat un „latte de porc fiert” în magazinele sale de rezervă din China pentru a marca Anul Nou Lunar.Sursa foto:  Starbucks.

Anul Nou Lunar este una dintre cele mai mari sărbători anuale din Asia

Oamenii din întreaga China călătoresc înapoi acasă în această perioadă pentru a sărbători alături de familiile lor. Datele guvernamentale arată că un total de 474 de milioane de călătorii au fost efectuate în interiorul continentului în timpul sezonului de călătorii din acest an.

Băuturile costă aproximativ 9,45 USD.Sursa foto: Starbucks.

Și, deși alimentele servite la banchetele de Anul Nou variază în funcție de regiune, carnea de porc înăbușită are o apariție frecventă. Numit după poetul, pictorul și omul de stat antic Su Dongpo, Dongpo rou este un fel de mâncare preparat din burtă de porc înăbușită, zahăr tos, sos de soia, vin galben și alte condimente. Rezultatul este o bucată de carne de porc bogat aromată și extrem de fragedă, care poate fi desprinsă cu ușurință cu bețișoarele.

Starbucks a lansat, de asemenea, alte arome noi în toată China, cu o temă de sărbătoare, potrivit contului Weibo al Shanghai Reserve Roastery, inclusiv un macchiato de jujube inspirat de prăjiturile de orez de Anul Nou și un tofu macchiato cu migdale, potrivit CNN.