Trebuie luat în calcul că și alcoolul joacă un rol important în această perioadă așa că o moderație este bine venită. Este indicat ca la fiecare pahar de alcool să beți 300 ml de apă și să vă limitați cam la 3 pahare de alcool pe zi.

Iată cele cinci „legi” ale dietei pentru un abdomen cât mai plat:

1. Momentul zilei în care mâncați alimente grase: șorici, tobă, caltaboș, cârnați, sarmale, cozonac. E bine să se întâmple până în ora 15 pentru că așa îi veți da organismului șansa și timpul necesare pentru a arde caloriile pe care le au aceste alimente și a nu le transforma în grăsime de depozit. Ideal ar fi să faceți și mișcare în tot acest timp

2. Masa de seara – obligatoriu trebuie să conțină o salată din legume proaspete, de preferat fără ulei. Fibrele și apa dau sațietatea care apare rapid fără ca voi să o concepeți ca o restricție. Ar fi indicat ca masa de seară să fie cu 2-3 ore înainte de momentul în care vă culcați

3. Fructele proaspete, uscate, oleagionoase (nuci, caju, migdale) se mânâncă în loc de dulce, nu împreună cu dulcele. Nu mâncați cozonac + fructe pentru că veți ajunge la un surplus caloric și vă veți îngrășa. Alimentele sănătoase îngrașă la fel de mult ca cele nesănătoase

4. Sarmalele – încălziți-le separat într-un vas cu apă astfel ca ele să își lase acolo grăsimea. Nu vă sfătuiesc să le încălziți la cuptorul cu microunde pentru că deteriorează calitate mâncării și nu puteți să mai scăpați de grăsimea din ele. O sarma poate avea 100/150 calorii dacă este gătită cu carne slabă și cu foarte puțin orez și poate ajunge până la 300 calorii dacă este preparată cu carne grasă și cu slănină

5. Mișcarea – cea mai importantă regulă, chiar și antrenametele din casă. Este sfântă în perioada această, poate face diferența și puteți mânca și lucruri care îngrasă dacă aveți grijă să faceți zilnic mișcare. O masă copioasă venită după un antrenament intens se va depune mai puțin sau chiar deloc.