Tuborg face publicitate de 20 de milioane de euro

Tuborg face publicitate de 20 de milioane de euro

Producătorul de bere URBB, îmbuteliatorul mărcilor Tuborg, Carlsberg, Holsten şi Skol, va investi anul acesta circa 19,5 milioane de euro în publicitate, cu 30% mai mult faţă de anul trecut, ne-a declarat Cătălin Ignat, directorul de marketing al companiei.

„Costurile cu publicitatea au crescut semnificativ în ultimii ani“, a apreciat Ignat. Compania a investit, în 2007, aproape 15 milioane de euro în comunicarea mărcilor de bere pe care le îmbuteliază. Preşedintele asociaţiei Berarii României, Mihai Ghyka, a declarat recent că investiţiile în publicitate ale multinaţionalelor producătoare de bere prezente în România - Ursus, URBB, InBev şi Heineken - s-au ridicat, anul trecut, la 100 de milioane de euro (ratecard, investiţii brute), dar nu a detaliat informaţia.

„Berea este al doilea cel mai mare investitor în publicitate din industria de produse alimentare, după lactate“, a spus Ghyka. Prin comparaţie, URBB a investit 12 milioane de euro într-o linie de îmbuteliere a băuturilor răcoritoare necarbonatate. Compania produce, de la începutul acestei luni, suc Granini în fabrica pe care o deţine în comuna Pantelimon. Linia îi permite companiei să producă anual o cantitate de suc egală cu consumul de sucuri răcoritoare necarbonatate din România.

„Nu ne vom arunca foarte departe cu producţia. Granini este o marcă pe care trebuie să o creştem“, a declarat directorul general al companiei, Shachar Shaine. Pentru început, URBB produce şi îmbuteliază băutură răcoritoare necarbonatată Granini (cu conţinut de fruct de maximum 24%). Din toamnă, compania va lansa nectaruri (cu un conţinut de fruct de 25%-99%), şi sucuri naturale (100% fruct). În prezent, ultimele două categorii sunt importate din Germania.

Ne puteți urmări și pe Google News