AmParcat, noua aplicație pentru bucureșteni. Însumează tehnologiile Apple și Google pentru gestionarea abonamentelor de parcare
- Ionel Sclavone
- 11 iulie 2021, 15:30
Aplicația AmParcat este singura care permite în România, plata abonamentelor de parcare prin sistemele Apple Pay (IOS) si GPay (Google).
Apple și Google au lansat propriile sisteme de plată care permit utilizatorilor să efectueze plăți în condiții mult mai ușoare, mai rapide și la un nivel de securitate ridicat. Aceste sisteme, dezvoltate de cei doi giganți IT au deja mulți utilizatori la nivel mondial. De asemenea, acestea au pătruns și în România, unde majoritatea locuitorilor dețin telefoane cu sisteme de operare IOS, dezvoltat de Apple sau Android, promovat de Google.
În aceste condiții a fost dezvoltată aplicația AmParcat, singura care permite în România utilizatorilor să-și plătească abonamentele pentru locurile de parcare prin sistemele Apple Pay (IOS) si GPay (Google).
O aplicație cu numeroase funcționalități
AmParcat este singura aplicație disponibilă la nivel național care oferă, pe lângă plata parcării și o mulțime de alte funcționalități. Aceasta permite identificarea, afișarea și inițierea traseului către parcările publice din jurul locației în care se află utilizatorul, către spălătorii auto, vulcanizări, service auto, restaurante etc.
De asemenea, AmParcat oferă funcționalităti unice în piață precum extinderea automată a duratei parcării, gestionarea RCA, ITP, CASCO, carnet conducere, extinctor, asistență rutieră, puncte de penalizare și asigurări de călătorie.
Aplicația AmParcat are peste 250 000 utilizatori în România și este disponibilă pentru utilizatorii din București, Oradea și Focșani. Iar în acest ritm de dezvoltare, în curând, va fi disponibilă și pentru alte orașe din țară.
În aceste condiții, municipiul București devine nu doar digital, dar și SMART, cu interfețe prietenoase pentru utilizatori.
O aplicație ușor de instalat
Aplicația AmParcat este ușor de instalat și utilizat, pașii care trebuie urmați de un utilizator fiind prezentați în manualul disponibil în sectiunea Cont a aplicației.
Mai mult, review-urile care au fost postate de utilizatori, pe internet, rezultă că dezvoltatorii sunt disponibili oricând, online, și oferă suport celor care întâmpină probleme. Or, acesta este un lucru care se întâmplă destul de rar atunci când vorbim despre serviciile publice.
Drept urmare, atunci când un utilizator întâmpină dificultăți în a implementa pașii propuși de manual, este suficient să apeleze la specialiștii serviciului de suport. Aceștia pot fi contactați atât prin telefon cât și pe e-mail.