Stickuri USB cu conţinut multimedia inclus

Stickuri USB cu conţinut multimedia inclus

Piaţa memoriilor flash este extrem de competitivă.

Pentru a ieşi în evidenţă şi a-şi atrage clienţi, compania americană Kingston Technology, care produce memorii pentru computere personale, dispozitive USB şi memorii flash, a ales o nouă abordare. La lansarea albumului „Black & White“ al lui Ricky Martin, compania a încheiat un parteneriat cu acesta, lansând un memory stick de 1GB ce conţine melodiile de pe noul album, wallpaperuri şi alte materiale cu starul portorican.

Noua abordare Kingston a continuat şi în Europa, odată cu apropierea turneului final al Campionatului European de fotbal. Kingston a lansat un stick USB cu o capacitate de 2GB ce vine cu un conţinut exclusiv, intitulat „Destinaţia Viena - Drumul către Finale“. Acest material urmăreşte drumul calificării fiecărei ţări la turneul final, ce are loc în Austria şi Elveţia în aceste momente. DataTraveler Vienna a fost sau este încă disponibil în ţara noastră la companii precum: Auchan, Carrefour, Domo, Depozitul de Calculatoare, Flamingo sau UltraPro, la preţul de 48 de lei.

„Aducerea în piaţa locală a unui model USB personalizat, cu un conţinut destinat microbiştilor, reprezintă nu doar o veste foarte bună, ci şi un alt pas în angajamentul pe care ni l-am asumat de a oferi produse cu adevărat unice clienţilor noştri“, a declarat Mihai Marcu, responsabilul cu dezvoltarea afacerilor Kingston în România, Bulgaria şi Moldova. Kingston nu este prima companie care îmbină conţinutul multimedia cu un memory stick în scopuri comerciale.

La sfârşitul anului trecut, cea mai mare casă de muzică din lume, Universal Music, a început să ofere piese muzicale pe astfel de dispozitive de stocare. În România, Kingston estimează piaţa stickurilor USB la 1,1 milioane de unităţi în 2008, din care vânzările proprii sunt preconizate la 275.000 de unităţi.

Ne puteți urmări și pe Google News